کد خبر: ۶۷۳۲۳۱
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
تبلیغات

چرایی خطای HRS در یخچال‌های جنرال الکتریک، وایت هاوس، مابه و روش برطرف کردن آن

یکی از ارور‌های متداولی که در یخچال‌های جنرال الکتریک، وایت هاوس و مابه به چشم می‌خورد، خطای HRS است.
آفتاب‌‌نیوز :

نمایش ارور روی پنل یخچال‌فریزر می‌تواند یک علامت هشداردهنده باشد. علامتی که نشان می‌دهد یکی از اجزای یخچال نمی‌تواند به‌درستی کارش را انجام دهد و باید به دنبال شناسایی مشکل مورد نظر و نحوه برطرف کردن آن باشید.

یکی از ارور‌های متداولی که در یخچال‌های جنرال الکتریک، وایت هاوس و مابه به چشم می‌خورد، خطای HRS است. اگر شما هم میزبان این لوازم‌خانگی در منزلتان هستید، بی‌شک یک یا چند بار با این ارور مواجه شده‌اید و برایتان مهم بوده که علت رخ دادن آن را پیدا کنید. تعمیرسرا به کمتان آمده تا چرایی رخ دادن این ارور را در این یخچال‌فریزر‌ها بدانید و به‌راحتی بتوانید مشکلات احتمالی را برطرف کنید.

چرایی خطای HRS در یخچال‌های جنرال الکتریک، وایت هاوس، مابه و روش برطرف کردن آن

دلیل رخ دادن ارور HRS در یخچال ساید جنرال الکتریک و راه‌حل آن

کسانی که به سراغ لوازم‌خانگی اصیل مانند یخچال جنرال الکتریک می‌روند، این باور را دارند که تجهیزات الکترونیکی آمریکایی کیفیت مناسبی دارند و عمرشان طولانی است. اگرچه برند لوازم‌خانگی تاثیر قابل توجهی در افزایش طول عمر آن‌ها دارد، اما این وسایل هم ممکن است در اثر استفاده مداوم با مشکلات جدی مواجه شوند و دیگر کارایی مناسبی نداشته باشند. این مشکلات می‌تواند به‌صورت خطا نمایش داده شود.

اگر یخچال آمریکایی جنرال الکتریک را در منزلتان دارید و با خطای HRS مواجه شده‌اید، به‌احتمال‌زیاد با پی آمد این خطا هم آشنایی کافی دارید. به‌محض اینکه ارور HRS روی پنل یخچال نمایش داده می‌شود، یخچال جنرال الکتریک به‌طور کامل از کار می‌افتد و دیگر قابل‌استفاده نیست.

اصلی‌ترین دلیل رخ دادن این خطا، بروز مشکل در برد الکترونیکی یخچال است. درصورتی‌که برد یخچال جنرال الکتریک با مشکل جدی مواجه شده باشد یا اینکه سوخته باشد، این خطا روی پنل نشان داده می‌شود.

اگر برد یخچال دچار مشکل شده باشد، تعمیرسرا می‌تواند آن را برایتان تعویض یا تعمیر کند. درصورتی‌که برد نیاز به تعویض داشته باشد، این مرکز یک برد اورجینال و فابریک را برای یخچال در نظر می‌گیرد تا عملکرد آن دچار مشکل نشود.

ارور HRS در ساید بای ساید جنرال الکتریک می‌تواند به دلیل افزایش عمر دستگاه و فرسوده‌شدن آن هم شکل گرفته باشد. در این زمان قطعات یخچال مستهلک شده‌اند و فرمان‌های صادر شده در یخچال به‌درستی اجرا نمی‌شود. البته خرابی فن یخچال فریزر هم می‌تواند دلیل بروز این مشکل باشد؛ زیرا با وجود خرابی فن، دمای یخچال بالا می‌رود و برد دستگاه دچار مشکل می‌شود.

دلیل رخ دادن ارور HRS در یخچال وایت هاوس و راه‌حل آن

یخچال وایت هاوس به‌واسطه زیبا و شکیل بودنش و کیفیت ساخت بالایی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای خانواده‌های بزرگ و کوچک باشد. این یخچال از بهترین تجهیزات الکترونیکی آمریکایی ساخته‌شده و عمری طولانی دارد. با این وجود، نوسانات متوالی انرژی برق، عدم استفاده مناسب و فرسودگی یخچال وایت هاوس می‌تواند منجر به خرابی این محصول می‌شود.

خرابی یخچال‌فریزر‌ها می‌تواند با نشت آب از یخچال، تولید صدا‌های ناهنجار توسط آن و بروز خطا‌های متوالی نمایش داده شود. یکی از خطا‌هایی که ممکن است روی یخچال‌فریزر وایت هاوس دیده شود، ارور HRS است. عده‌ای تصور می‌کنند که این خطا هم مانند ارور‌هایی است که هرچند وقت یکبار روی مانیتور یخچال نمایش داده می‌شود و موضوع جدی در میان نیست!

درصورتی‌که ارور HRS نشان‌دهنده بروز مشکل جدی برای برد یخچال است. معمولا وقتی که برد یخچال وایت هاوس نیم‌سوز شده باشد یا به‌طور کامل از کار افتاده باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

برای بررسی دقیق¬تر علت این ارور و برطرف کردن آن، می‌توانید روی کمک متخصصان تعمیرسرا حساب کنید. تعمیرکاران این شرکت عیب‌یابی یخچال را به بهترین نحو انجام می‌دهند و قطعه آسیب‌دیده را تعویض می‌کنند، تا یخچال مجددا قابل‌استفاده باشد.

علت ارور HRS در یخچال مابه و راه‌حل آن

اگر تمام شهر را زیر پا گذاشته‌اید و از بین صد‌ها مدل یخچال، برند مابه را برای استفاده انتخاب کرده‌اید، تا حدودی خیالتان از بابت طولانی بودن عمر این محصول راحت می‌شود؛ اما نمی‌توانید به خاطر آمریکایی بودن یخچال مابه از آن انتظار داشته باشید که همیشه بدون مشکل و خطا کار کند.

گاهی ممکن است یخچال به‌ظاهر سرحال باشد و چراغ درون آن روشن بماند، اما به‌خوبی کار نکند. در این حالت معمولا ارور HRS روی پنل یخچال آمریکایی مابه دیده می‌شود.

این ارور نشان‌دهنده این است که برد یخچال سوخته و باید برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کنید. تعمیرسرا با وجود تعمیرکار‌های متخصص و خبره و قطعات فابریکی که دارد، می‌تواند یخچالتان را رو به راه کند. نگران قیمت تعویض قطعات یخچال مابه نباشید، تعمیرسرا قیمت‌هایش را منصفانه تعیین کرده تا مشتریانش همیشه راضی باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین