کد خبر: ۶۷۳۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

کنایه تند و تیز ریحانه پارسا به حامد بهداد

ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه این روز‌های فضای مجازی در توئیتی با انتقاد از بازی حامد بهداد در سریال «دل» جنجال جدیدی به پا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

ریحانه پارسا، بازیگر جوانی که این روز‌ها جنجال در فضای مجازی بیشتر از سابقه کوتاه بازیگری‌اش به چشم می‌خورد، پس از ازدواج جنجالی و ماجرای طلاقش که این روز‌ها نقل محافل رسانه‌ای و فضای مجازی شده است، این بار در توئیتی از بازی حامد بهداد در سریال دل انتقاد کرد و چنین نوشت: «دل از اون فیلم‌ها بود که بازی کردی حتی به‌ غلط».

به نظر می‌رسد حواشی ریحانه پارسا در فضای مجازی که به اعتقاد برخی فقط جنبه دیده شدن دارد، تمامی ندارد. او به‌ تازگی با انتشار این پست در توییتر خود حامد بهداد بازیگر باسابقه را در کنار حواشی اخیر سریال دل قرارداد و با کنایه سنگینی به تمسخر او پرداخت.

کنایه تند و تیز ریحانه پارسا به حامد بهداد

بیوگرافی کوتاهی از ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد ۴ اسفند ۱۳۷۷ است که با دیپلم رشته نمایش از هنرستان تئاتر وارد حرفه بازیگری شد. ریحانه پارسا در اولین حضور خود در سریال پدر خوش درخشید و معروف شد. وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچک‌تر از خود دارد. پدرش شغل آزاد دارد و مادرش نیز خانه‌دار است. او که پس از سریال پدر با انتشار عکس‌های مدلینگ خود در فضای مجازی نشان داد که شخصیت لیلا در سریال پدر با ریحانه واقعی متفاوت است از همان ابتدا پا به دنیای مجازی و حواشی آن گذاشت.

او در سن ۲۱ سالگی با مهدی کوشکی ازدواج کرد. ازدواج آن‌ها نیز حواشی و جنجال‌های زیادی به همراه داشت. در روز‌های اخیر نیز شایعه طلاق و جدایی او از مهدی کوشکی به یکی از حاشیه‌های داغ فضای مجازی تبدیل‌شده بود. این بار ریحانه پارسا با حمله تند به حامد بهداد بازهم حاشیه‌ساز شد.

به اعتقاد برخی کاربران، این بازیگر جوان که این روز‌ها سر زبان‌ها افتاده با حواشی و جنجال‌هایی که ایجاد می‌کند، تنها به دنبال دیده شدن و جذب فالوئر‌های بیشتر است. کاری که از بازیگران باتجربه، سرشناس و چهره‌های شناخته‌شده کمتر دیده می‌شود.

نگاهی به زندگی‌نامه حامد بهداد
حامد بهداد متولد ۲۶ آبان ۱۳۵۲ در مشهد است. وی که یکی از هنرپیشگان سینما، تلویزیون، تئاتر و خواننده ایرانی است و جوایز زیادی هم از جشنواره‌ها کسب کرده این روز‌ها با بازی در سریال «دل» موردانتقاد برخی از هنرمندان و کاربران قرارگرفته است. حامد بهداد برای نخستین بار با فیلم «آخر بازی» به سینمای ایران معرفی شد و برای همین فیلم هم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر شد.

حامد بهداد آثار ماندگاری هم چون (بوتیک، کافه ستاره، روز سوم، قصر شیرین، جرم، کسی از گربه‌های ایرانی خبرنداره، سعادت‌آباد، آرایش غلیظ، خانه دختر، نیمه‌شب اتفاق افتاد، سد معبر) در کارنامه داشته که برای فیلم جرم مسعود کیمیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

حامد بهداد جوایز دیگری از جمله جایزه معتبر و بین‌المللی بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم شانگ‌های در سال ۲۰۱۹ برای بازی در «فیلم قصر شیرین» را در کارنامه دارد. او نیز همانند ریحانه پارسا و برخی هنرمندان و سلبریتی‌ها حواشی زیادی در فضای مجازی دارد.

حامد بهداد از معدود هنرمندانی است که همواره از سوی بسیاری از کارگردانان سرشناس و مطرح سینمای ایران دعوت به همکاری شده است. وی در بسیاری از فیلم‌هایی که بازی کرده نامزد دریافت جایزه بازیگری از جشنواره‌های مختلف شده است.

حامد بهداد در روز‌های اخیر نیز هنگام دریافت جایزه خانه سینما که به مناسبت روز سینما برگزار شده بود، سخنانی پیرامون حمایت از زندانیان سیاسی و طلب بخشش و مهربانی برای آن‌ها، به‌ویژه تجدیدنظر در مورد حکم نوید افکاری ایراد کرد. این سخنان بهداد نیز حواشی و انتقاد‌های زیادی را به همراه داشت.

منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین