کد خبر: ۶۷۳۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

توضیحات وزیر ارتباطات درباره شبکه شاد و مشکلات معلمان و دانش آموزان

وزیر ارتباطات با اشاره به مشکلات سامانه شاد گفت: یکی از مشکلاتی که مطرح می شود این است که معلمین و دانش آموزان احراز هویت نمی شوند که به «سناد» در وزارت آموزش و پرورش مربوط می شود که درحال به روز رسانی است.
توضیحات وزیر ارتباطات درباره شبکه شاد و مشکلات معلمان و دانش آموزان
آفتاب‌‌نیوز :

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات صبح امروز ( چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با اختلال اخیر اینترنت گفت: شبکه ملی اطلاعات زیر ساخت اینترنت است و تضادی با اینترنت ندارد.

وی افزود: اختلال در دسترسی در رابطه با یکی از اپلیکیشن های پیام رسان بود که نسخه وب آن با مشکل مواجه شده بود.

وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: آمازون در خدمت دهی به کاربران ایرانی محدودیت های اعمال کرده بود که با پیگیری های صورت گرفته حل شد.

آذری جهرمی همچنین در رابطه با نرم افزار شاد گفت: آن چه وجود دارد این است که 8.5 میلیون عضو فعال است و متوسط فعال پهنای باند 150 کلیوبایت بر ثانیه است. مسأله ربطی به کیفیت ندارد. این شبکه، شبکه ای است که به سایر شبکه ها خدمت رسانی می کند پس مسئله پهنای باند نیست‌، میزان مصرف شاد از نرم افزارهای دیگر بیشتر شده است و حجم استفاده از این نرم افزار بالا رفته است.

وی تصریح کرد: از همراه اول خواستیم مرکز پیام راه اندازی کنند. مشکلی که مطرح می شود این است که معلمین و دانش آموزان احراز هویت نمی شوند که به «سناد» در وزارت آموزش و پرورش مربوط می شود که درحال به روز رسانی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین