کد خبر: ۶۷۳۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸

شمخانی: نتیجه سازش گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی است

دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار تصاویری از «محمد الدوره» و پدرش تاکید کرد: نتیجه سازش، گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی در تداوم کودک‌کشی است و خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر این سازش خفت‌بار.
آفتاب‌‌نیوز :

 «علی شمخانی» روز چهارشنبه در حساب کاربری خود در توییتر به مناسبت سالروز انتفاضه دوم و روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطینی و با اشاره به آیه «بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ» نوشت: در بیستمین سالروز شهادت کودک فلسطینی محمد الدوره، حکام سازش‌کار با رژیم کودک‌کش صهیونیستی چه پاسخی به جهان اسلام و مردم ستمدیده فلسطین دارند؟

دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: نتیجه سازش، گستاخی بیشتر این رژیم در تداوم کودک‌کشی است و خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر این سازش خفت‌بار.

شمخانی: نتیجه سازش گستاخی بیشتر رژیم صهیونیستی است

روز 30 سپتامبر سال 2000 میلادی در دومین روز آغاز انتفاضه مسجدالاقصی، زمانی که بین سربازان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای دستگاه امنیتی وقت حکومت خودگردان فلسطین، درگیری شدیدی در شهر غزه به وجود آمد، یک پدر و پسر فلسطینی میان دو طرف گیر افتادند. با آغاز درگیری پدر پشت یک مانع سیمانی قرار گرفت و فرزند دوازده ساله اش را پشت خود پناه داد. اما نظامیان صهیونیست به او مهلت نمی دهند. پدر و پسر هرچه فریاد کمک سر می دهند پاسخ آنها جز گلوله نیست. زمان کوتاه است و تیرهای سربازان صهیونیست به آنها امان نمی دهد. کمتر از یک دقیقه، پسر دوازده ساله را چند گلوله نقش زمین می کند و پدر تحت فشار روانی شدیدی که در این ثانیه ها تحمل کرده از حال می رود. بعدها مشخص می شود سربازان رژیم صهیونیستی که محمد الدرة و پدرش را ناتوان دیده اند آنها را به سیبل مسابقه و تفریح خود تبدیل کرده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین