کد خبر: ۶۷۳۷۶۵
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

صدای شکسته شدن دیوار صوتی در حومه پاریس باعث وحشت مردم شد

صدای انفجار مهیب ناشی از شکسته شدن دیوار صوتی در حومه پاریس در روز چهارشنبه باعث ایجاد وحشت در میان مردم شد.
صدای شکسته شدن دیوار صوتی در حومه پاریس باعث وحشت مردم شد
آفتاب‌‌نیوز :

پلیس فرانسه در صفحه توئیتر خود با تایید این خبر اعلام کرد: این صدا نه ناشی از وقوع انفجار که بر اثر عبور یک فروند هواپیمای جنگی در عبور از دیوار صوتی بوده است.

این خبر برای نخستین بار توسط «مارتین زیگلر» خبرنگار تایمز توئیت شد. او در توئیتی نوشت: بسیاری از مردم در پاریس از وقوع انفجاری که باعث لرزیدن پنجره‌های منازلشان شد گزارش می‌دهند.

برخی رسانه‌ها خبر از وقوع انفجار دادند. پلیس فرانسه بلافاصله با رد هر گونه وقوع انفجاری در حومه پاریس، اعلام کرد این صدا ناشی از عبور یک فروند هواپیمای جنگی از دیوار صوتی بوده است.

شبکه رادیویی «آر. ت.ال» فرانسه نیز به نقل از وزارت دفاع این کشور دقایقی پیش گزارش کرد: یک فروند هواپیمای جنگی رافائل به دلیل از دست دادن ارتباط کنترل کننده‌های ترافیک هوایی با یک هواپیمای تجاری، بلافاصله از «سن دیزیه» (ناحیه اوت مرن) بلند شد. این هواپیما به عنوان بخشی از ماموریت امنیت پرواز برای بررسی این که تهدیدی نبوده است، بلافاصله اعزام شده است.

سخنگوی ارتش فرانسه تائید کرده یک جنگنده رافائل با اجازه ارتش برای رهگیری یک هواپیمای دیگر که با مشکل مواجه شده ‌بوده از شرق پاریس عبور کرده، این جنگنده برای کمک‌رسانی به هواپیمای دیگری که در وضعیت اورژانسی قرار داشته اعزام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین