کد خبر: ۶۷۳۹۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

تصاویر| قلع و قمع ۳۰ ویلای لوکس در نوشهر

دادستان مرکز استان مازندران گفت: بیش از ۳۰ واحد ویلای لوکس کامل، در حال ساخت و تفکیک و قطعه‌بندی غیرقانونی در سطح ۵ هکتار قلع و قمع شد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کریمی دادستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال مازندران، در گفت‌وگو با فارس از اجرای احکام ماده ۳ قانون حفظ کاربری در برخورد و قلع و قمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی در شهرستان نوشهر خبر داد.

وی افزود: این حکم در راستای اجرای مصوبات و دستورات شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان مازندران و با حضور در محل به همراه عوامل نیروی انتظامی و با حضو رمعاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی جهاد کشاورزی استان و مدیریت امور اراضی استان مازندران اجرا شد.

تصاویر| قلع و قمع ۳۰ ویلای لوکس در نوشهر

دادستان مرکز استان مازندران تصریح کرد: در این زمینه بیش از ۳۰ واحد ویلای لوکس کامل، در حال ساخت و تفکیک و قطعه‌بندی غیرقانونی در سطح ۵ هکتار قلع و قمع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
1
تغییرکاربریهای غیرمجاز توسط زابطین پرونده میشودوبه دادگستری ارسال حال به علت یکسری عوامل قضات رایهای متفاوتی میدهند بعددریک منطقه مبینیم یه ویلا خراب شده یکی نشده که اعتراض بقیه را همراه داره که احتیاج به وحدت رویه داره
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
0
0
اقا چدا تخریب میکنید و نخاله ها و پسناند ساختمان را در دل طبیعت رها میکنید مصادره کنید و در مزایده بفروشید و مبلغ آن را صرف ساخت مدرسه و درمانگاه و رفاه مردم روستا کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین