کد خبر: ۶۷۴۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

ویتوریا: هم با قلب بازی می‌کنیم هم با عقل/ به پرسپولیس احترام می‌گذاریم

سرمربی النصر گفت: ما به پرسپولیس احترام می گذاریم و برای پیروز شدن هم به توان خود ایمان داریم.
ویتوریا: هم با قلب بازی می‌کنیم هم با عقل/ به پرسپولیس احترام می‌گذاریم
آفتاب‌‌نیوز :

روی ویتوریا در نشست خبری تیمش برای دیدار مقابل پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالیم که در نیمه نهایی هستیم. بازی سختی برابر یک تیم قوی و بزرگ داریم. ما آماده این دیدار هستیم و می خواهیم به فینال برسیم. باید در چنین دیدارهای بزرگی بین احساس و اندیشه توازن برقرار کرد. نمی توان زیاد فکر کرد بدون آنکه از قلب استفاده نکرد و برعکس آن هم صدق می کند بنابراین باید هم با قلب بازی کرد و هم با عقل.

او ادامه داد: ما به پرسپولیس احترام می گذاریم و برای پیروز شدن هم به توان خود ایمان داریم. من اصلا به تاریخ نگاه نمی کنم چرا که اگر نگاه کنیم می بینیم که سال قبل تا یک هشتم هم صعود نکریم. ما اکنون به بازی برابر تیمی فکر می کنیم که بسیار به آن احترام می گذاریم. ما اعتماد به نفس بالایی داریم.

سرمربی النصر با بیان این که دوست دارد که با فکر باز به مصاف رقبا برود، گفت: تیم ما بازیکنان جوان و باتجربه را در کنار خود قرار داده است. پرسپولیس بازیکنانی مشابه دارد که یکدیگر را تکمیل می‌کنند. آنها با روحیه بالایی در زمین ظاهر می‌شوند و دائما تیم مقابل را تحت فشار قرار می‌دهند، اما ما با اعتماد به نفس خودمان با آنها روبه‌رو خواهیم شد. آنها بازیکنان باتجربه و جوان را در کنار خود دارند، اما برای من سن مطرح نیست، آنکه در زمین چه می‌کنند مهم است که باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

او ادامه داد: اینکه پرسپولیس سه بار در چهار سال گذشته به این مرحله رسیده مهم نیست. النصر هم مدت زیادی بود که در این مرحله ظاهر نشده بوده. چیزی که می‌دانم این است که مقابل تیم قدرتمندی قرار خواهیم گرفت و باید ۹۰ دقیقه تمرکز خودمان را حفظ کنیم تا به هدف خود برسیم.

ویتوریا در پاسخ به سوالی درباره میزبانی قطر در این رقابت ها عنوان کرد: به تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند همینجا تبریک‌ می‌گویم. از ما با آغوش باز پذیرایی شده است. از اقامت در اینجا بسیار لذت بردم. نکات بهداشتی کاملاً رعایت شده و تمامی پروتکل‌ها برای محافظت از سلامت تیم‌ها بوده است. تنها چیزی که ما و بقیه تیم‌ها را اذیت کرده، فشردگی مسابقات است که هر سه روز یک بار به میدان می‌رویم. زمان برای استراحت و ریکاوری بسیار کم بوده است. فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان است که در انتها بر کیفیت فنی مسابقات تاثیرگذار بوده و تیم‌ها آنطور که باید و شاید نتوانسته‌اند در زمین بازی با تمام قدرت ظاهر شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین