کد خبر: ۶۷۴۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳

تساوی پرسپولیس و النصر در نیمه نخست

نیمه دیدار پرسپولیس ایران و النصر عربستان یا تساوی یک بر یک به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

در جریان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران از ساعت ١٨:٣٠ در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه به مصاف النصر عربستان رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برای النصر در نیمه نخست عبدالرزاق حمدالله در دقیقه ٣۶ از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و در ادامه مهدی عبدی در دقیقه ۴٣ برای پرسپولیس گلزنی کرد.

تساوی پرسپولیس و النصر در نیمه نخست

در ١۵ دقیقه نخست این دیدار، با وجود این که زرد پوشان النصر سعی داشتند با اتکا به ستاره‌هایی که در اختیار داشتند، بر بازی مسلط شوند روی دروازه پرسپولیس موقعیت گل ایجاد کنند اما عملکرد قرمزپوشان زمین اجازه نداد آن‌ها فرصت گل آن‌چنانی خلق کنند. زرد پوشان النصر در دقایق ابتدایی نیمه نخست دو کرنر به دست آوردند که با هوشیاری پرسپولیسی‌ها نتتواستند از دو کرنر به خوبی استفاده کنند.

در این میان شاگردان گل‌محمدی هم سعی داشتند با طراحی حملاتی دروازه النصر را با خطر روبه‌رو کنند، که موفق نبودند.

در ١۵ دقیقه دوم نیمه نخست، النصری‌ها عملکرد بهتری ارائه کردند با در اختیار گرفتن توپ و میدان، سعی داشتند روی دروازه پرسپولیس فشار بیاورند.

در دقیقه ١٨ بشار رسن که پشت محوطه جریمه النصر صاحب توپ شده بود سعی کرد با یک شوت محکم دروازه را باز کند، اما توپ او راهی اوت شد.

در دقیقه ٢۶ حرکتی که احسان پهلوان از سمت چپ انجام داد، مهدی عبدی را درون محوطه جریمه النصر صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه ٢٩ روی یک ارسال توپ روی سر حمدالله فرود آمد اما ضربه سر این مهاجم مراکشی از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.

در دقیقه ٣۵ خالد الغنام با دخالت بشار رسن نقش بر زمین شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. در ادامه عبدالرزاق حمدالله با استفاده از این فرصت در دقیقه ٣۶ با یک ضربه چیپ دروازه پرسپولیس را باز کرد.

در دقیقه ۴٣ توپگیری وحید امیری و در ادامه ارسال بشار رسن روی دروازه النصر فرصت خوبی برای مهدی عبدی ایجاد کرد و این بازیکن با یک ضربه سر گل تساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، بشار رسن، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی عبدی، وحید امیری، سعید آقایی و سیامک نعمتی.

ترکیب النصر: برد جونز، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالرزاق حمدالله، عبدالله الخبیری، مایکون پریرا، عبدالمجید الصلیهم، گونسالو مارتینس، عوض خمیس، عبدالفتاح عشیری و خالد الغنام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین