کد خبر: ۶۷۴۲۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱

یزله هواداران پرسپولیس مقابل خانه پدری آل کثیر

صدها نفر از هواداران پرسپولیس و فوتبال دوستان شنبه شب پس از برد این تیم مقابل النصر عربستان مقابل خانه پدری عیسی آل کثیر در شهر میانرود دزفول حاضر شدند و با یزله و پایکوبی این برد شیرین را به خانواده وی تبریک گفتند.
یزله هواداران پرسپولیس مقابل خانه پدری آل کثیر
آفتاب‌‌نیوز :

پس از برد شنبه شب پرسپولیس برابر تیم النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، هواداران این تیم از شهرهای امام، میانرود و صفی آباد و روستاهای اطراف با حضور در شهر میانرود مقابل خانه پدری آل کثیر بازیکن محروم پرسپولیس به شادی پرداختند.

مسیرهای منتهی به شهر میانرود با ترافیک همراه شده و هواداران فوتبال سوار بر موتورسیکلت‌ها و خودروهای خود با زدن بوق خود را به خانه پدری آل کثیر می رسانند.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه با قضاوت محمد تقی الجعفری داور سنگاپوری به مصاف النصر عربستان رفت که این بازی در ۹۰ دقیقه با تساوی همراه بود تا وقت‌های اضافه و یا ضربات پنالتی مشخص کننده نخستین تیم فینالیست لیگ قهرمانان آسیا باشد.

عیسی آل کثیر بازیکن اهل شهر میانرود از توابع شهرستان دزفول که چهره ای گلزن از خود در تیم پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از خود نشان داده بود توانست در سه مسابقه اخیر خود چهار بار دروازه حریفان را باز کند.

وی به دلیل خوشحالی‌ پس از گل اول برابر پاختاکور با محرومیت ۶ ماهه از فعالیت‌های فوتبالی و جریمه سنگین از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد.

آل کثیر در گفت و گویی درخصوص حرکت بعد از گل خود مقابل پاختاکور گفت: همواره بعد از زدن گل به یاد فرزند برادرم که چشمانی کوچک دارد، این حرکت را انجام می‌دهم.

درنهایت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس مهدی عبدی جوان را جایگزین آل کثیر کرد.

 هواداران پرسپولیس در شهر دزفول نیز بعد از پیروزی پرسپولیس مقابل النصر به شادی پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
1
چند نفر از این بزله کنندگان تاکنون کرونا گرفته اند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین