کد خبر: ۶۷۴۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

محسن هاشمی: تهران دو هفته تعطیل شود

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ باید تعطیلی دو هفته‌ای به صورت کامل برای تهران درنظر بگیریم چراکه می‌تواند خیلی موثر باشد و زنجیره بیماری را کاملا از بین ببرد.
محسن هاشمی: تهران دو هفته تعطیل شود
آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی پیش از آغاز دویست و چهلمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا پیروزی تیم پیروزی بر النصر عربستان را که در جدالی نابرابر اتفاق افتاد به شهروندان عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم که بتوانند در فینال آسیا پیروز شوند.

او در پاسخ به این سوال که رنگ تیم مورد علاقه شما قرمز است یا آبی گفت: من قبل از انقلاب قرمز بودم،‌ الان نیستم. قبل از انقلاب که دانش آموز بودم قرمز بودم.

هاشمی همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: این عزیزان ارتباط تنگاتنگی با مدیریت شهری دارند و باید زحمات آنها را قدر بدانیم و کمک کنیم تا کمبودهای زیرساختی نیروانتظامی به ویژه کلانتری‌ها از بین برود و شاهد شکوفایی بیشتری در امنیت شهر باشیم.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که محدودیت‌های کرونایی تهران برای یک هفته اعمال شد و آنچه مدنظر شهروندان بود به اجرا درنیامد، گفت: باید تعطیلی دو هفته‌ای به صورت کامل برای تهران درنظر بگیریم و این می‌تواند خیلی موثر باشد و زنجیره بیماری را کاملا از بین ببرد. معمولا می‌گویند تعطیلات یک هفته‌ای جواب نمی‌دهد چرا که زنجیره کرونا دو هفته است و قرنطینه نیز دو هفته‌ای است. من متوجه نشدم که چرا جناب آقای زالی یک هفته درخواست برای کم کردن فعالیت‌ها اعلام کردند و حالا که درخواست کردند خواهش می‌کنیم آنرا دو هفته‌ای کنند تا مشکل عمیق‌تر حل شود.

او درباره حمل و نقل عمومی و تردد در شهر گفت: مشکل اصلی این است که وقتی می‌گوییم مشکل حمل‌‌و‌نقل داریم گروه‌های سیاسی و روزنامه‌ها به مساله تخریبی موضوع نگاه می‌کنند تا حل مشکل. موضوع این است که کشور دچار مشکلات نقدینگی است و از طرفی دچار مشکلات تامین بودجه است، از طرفی در تامین تجهیزات خودکفا نیستیم و باید بین ۳۰ تا ۵۰ درصد آنها از خارج تامین شود. از طرفی تحریم و قیمت بالای ارز نیز اثرگذار است و به نظرم به جای فرافکنی و تبدیل کردن معضلات صنفی شهر به رقابت‌های انتخاباتی،‌ باید به فکر راه حل برای حل مشکلات باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین