کد خبر: ۶۷۴۳۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

کشتی‌آرای: ممنوعیت خریدوفروش طلای دست دوم صحت ندارد/ سکه عقب نشینی کرد

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: ممنوعیت خرید و فروش طلای دست دوم اصلا صحت ندارد و هیچ منع قانونی در این موضوع وجود ندارد. تنها ما توصیه می‌کنیم بدلیل احتمال انتقال بیماری‌های پوستی و نبود برخی استانداردها از این کار اجتناب کنند، اما اینکه مشکل قانونی داشته باشد، صحت ندارد.
کشتی‌آرای: ممنوعیت خریدوفروش طلای دست دوم صحت ندارد/ سکه عقب نشینی کرد
آفتاب‌‌نیوز :

محمد کشتی آرای در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: با توجه به اینکه امروز بازار جهانی طلا تعطیل بوده، تنها عامل موثر بر بازار نرخ ارز است که با توجه با افت دلار در معاملات امروز نرخ طلا و سکه نیز کاهشی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت اونس جهانس 1900 دلار، نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید 13 میلیون و 900 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام با طرح قدیم نیز 13 میلیون و 600 هزار تومان است.

کشتی آرای افزود: همچنین نرخ هر قطعه نیم سکه 8 میلیون تومان، ربع سکه 5 میلیون و 100 هزار تومان و سکه های یک گرمی نیز 2 میلیون و 450 هزار تومان است. در ضمن نرخ هر مثقال طلا 5 میلیون و 660 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 305 هزار تومان است.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر در مورد ممنوعیت خرید و فروش طلای دست دوم نیز گفت: این خیر اصلا صحت ندارد و هیچ منع قانونی در این موضوع وجود ندارد. تنها ما توصیه می‌کنیم بدلیل احتمال انتقال بیماری های پوستی و نبود برخی استانداردها از این کار اجتناب کنند، اما اینکه مشکل قانونی داشته باشد، صحت ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین