کد خبر: ۶۷۴۶۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

راننده هیوندای خوابش برد و بزرگراه حکیم را بست

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از تصادف شدید سواری هیوندای با گاردریل های میانی بزرگراه حکیم داد و گفت ترافیک سنگین صبحگاهی در این محدوده به همین خاطر بود.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ محمد رازقی گفت: در ساعت ۰۶:۴۸ صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید در محور غرب به شرق حکیم پل آفریقا ، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری هیوندای به علت خستگی و خواب آلودگی راننده آن پس از انحراف از مسیر با گاردریل های میانی بزرگراه حکیم برخورد و متوقف می شود و به همین واسطه بار ترافیکی سنگینی در این مسیر ایجاد شد.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در این حادثه راننده هیوندای آسیبی ندید و فقط پس از تصادف از خواب بیدار شد.

سرهنگ رازقی در پایان از رانندگان خواست: قبل از حرمت حتما استراحت کافی داشته باشند و هیچ گاه با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی ننمایند و همچنین در حین رانندگی باسرعت مطمئن حرکت و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث برهم خوردن تمرکز گردد ، خودداری نمایند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Germany
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
0
0
پراید نیست که باکاردک جمعش کنن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین