کد خبر: ۶۷۴۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
نساجی بدون من نتیجه نمی گرفت

فکری: هنوز با استقلال به جمع بندی نهایی نرسیدیم

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نساجی گفت: عصر امروز جلسه‌ای با هیأت مدیره استقلال خواهیم داشت که ان‌شاءالله به نتیجه برسیم، اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم.
فکری: هنوز با استقلال به جمع بندی نهایی نرسیدیم
آفتاب‌‌نیوز :

محمود فکری بعد از خروج از باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران پیرامون نشستی که با مسئولان باشگاه استقلال برگزار کرد، اظهار داشت: همکاری من با باشگاه نساجی تمام شده و مذاکراتی را با باشگاه استقلال داشته‌ایم. عصر امروز جلسه‌ای با هیأت مدیره خواهیم داشت که ان‌شاءالله به نتیجه برسیم، اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیدیم.

وی افزود: من قراردادی را که با باشگاه نساجی داشتم به دلیل اشتباه خودم نخواندم و حالا باید تاوان اشتباه خودم را بدهم. باید پنج برابر قراردادم با باشگاه نساجی را پرداخت کنم و ان‌شاءالله پول قراردادم را می‌گیرم و به نساجی پرداخت می‌کنم.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد: سال گذشته که با نساجی قرارداد بستم، مدیریت باشگاه نساجی به من اعلام کرد اگر پیشنهادی داشته باشی نهایت همکاری را با تو خواهیم داشت. این اواخر هم چنین پیشنهاداتی داشتم. شاید اگر به من می‌گفتند هیچ مذاکره‌ای با باشگاه استقلال نکن، چون حرف زدم روی آن می‌ماندم اما متأسفانه دوستان روی حرف خود نماندند و کار به جایی رسیده که باید تاوان بدهم و این کار را هم انجام می‌دهم.

گزینه سرمربیگری استقلال تأکید کرد: خدا را شکر می‌کنم تیم خوبی برای نساجی بستم که بسیار ارزان بود، اما فراموش نکنید من 10 بازی برای نساجی مازندران مربیگری کردم و نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم، اما شک نکنید اگر به این تیم نمی‌رفتم، نماینده مازندران الان در لیگ یک بود. مطمئن هستم آنها بدون من نتیجه نمی‌گرفتند. اگر یک کلمه مدیران نساجی به من می‌گفتند که بارسلونا هم تو را بخواهد نمی‌دهیم و نباید با این تیم مذاکره کنی روی حرفم می‌ماندم اما از آنجا که خود مدیران نساجی استقلالی بودند، گفتند ما به تو کمک می‌کنیم تا به استقلال بروی.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود به من کمک کنند نه اینکه درخواست 7 میلیاردی بدهند. اگر قرار بود من به ذوب‌آهن بروم همین رقم را می‌خواستند؟ قبل از لیگ قهرمانان آسیا، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی به آقای سعادتمند گفت اگر شما با فکری جمع‌بندی کردید خودتان بروید قرارداد ببنیدید و ما هیچ مشکلی نداریم. نمی‌دانم یا با این حرف می‌خواستند من را سیاه کنند یا اینکه حرف‌هایشان معانی دیگری داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین