کد خبر: ۶۷۵۳۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳

گزارش توئیتری ظریف از دیدارش با همتای چینی

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در پیامی توئیتری نوشت که با وانگ یی همتای چینی خود، مذاکرات سودمندی در شهر تنگ چونگ در باره مشارکت راهبردی دو کشور داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

ظریف در توئیترش نوشت: امروز ملاقات چهره به چهره پرباری با دوست خوبم آقای «وانگ یی» عضو ارشد شورای دولتی و وزیر امور خارجه چین داشتم. این ملاقات در این برهه خاص به اندازه کافی گویای آن است که دو طرف برای روابط دوجانبه اهمیت بسیاری قایل هستند. ما در این دیدار در خصوص تعمیق مناسبات دوجانبه و اجرای برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله، حراست از توافق هسته ای و مخالفت با یکجانبه گرایی به اجماع نظر خوبی دست یافتیم.

ظریف در ادامه به ارتباطات نزدیک دو کشور اشاره کرده و خاطر نشان ساخت که با نظر به پنجاهمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک ایران و چین در سال ۲۰۲۱ میلادی به عنوان یک فرصت جدید، اعتقاد بر این است که مفهوم همکاری مشارکتی راهبردی بین دو کشور غنی تر خواهد شد.

گزارش توئیتری ظریف از دیدارش با همتای چینی

وزیر خارجه ایران دیروز جمعه وارد چین شد و امروز با وانگ یی همتای چینی خود در استان «یون نن» واقع در جنوب غرب چین دیدار و با وی درباره مهمترین مسایل مورد علاقه دوجانبه، منطقه ای و بین المللی گفت و گو کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
نمی‌دونم چرا این دوستان ما چرا هیچ تاثیری تو اقتصاد ما ندارن حتی اگر قرار داد ۲۵ ساله می بندیم ولی اونور ترامپ عطسه میکنه اینجا اقتصادمون بهم میریزه نکنه در سمت درستی نیستیم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین