کد خبر: ۶۷۵۷۸۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

کمپین ترامپ بر برگزاری مناظره‌های حضوری اصرار کرد

کاخ سفید از کمیسیون مناظره‌های آمریکا خواسته به رغم دست رد دونالد ترامپ به پیشنهاد مناظره‌های مجازی، به این رئیس جمهور آمریکا اجازه دهد طبق برنامه ریزی با جو بایدن مناظره داشته باشد.
کمپین ترامپ بر برگزاری مناظره‌های حضوری اصرار کرد
آفتاب‌‌نیوز :

 سی.ان.ان گزارش کرد، برایان مورجنسترن، معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید در بیانیه‌ای از کمیسیون مذکور خواست در مساله برگزاری مناظره تلویزیونی تجدید نظر کند.

به گزارش یاهونیوز، این اتفاق چند روز بعد از آن می‌افتد که کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمریکا دومین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ جمهوریخواه و جو بایدن دموکرات به شکل حضوری را که قرار بود روز پنجشنبه برگزار شود از بابت نگرانی‌های مربوط به ابتلای رئیس جمهور آمریکا به کروناویروس لغو کرد.

همچنین طرح پیشنهادی برگزاری مناظره مجازی میان این دو نامزد هم بعد از خودداری کمپین ترامپ از شرکت در آن لغو شد.

مورجنسترن با استدلال در خصوص اینکه ترامپ می‌تواند حضوری در مناظره شرکت کند، تاکید کرد: "رئیس جمهور آمریکا برای مناظره آمادگی داشته و پزشکانش هم او را مجاز به شرکت در تعاملات عمومی دانسته‌اند."

او ادامه داد: آنها گفته‌اند که او دیگر خطری برای انتقال بیماری به شمار نمی‌آید، بنابراین خوب است اگر این کمیسون مجددا برگزاری مناظره را به برنامه زمانی برگرداند.

این اظهارات بعد از آن مطرح شدند که پزشک رئیس جمهور آمریکا دکتر شان کانلی اعلام داشت "او دیگر دارای ریسک انتقال بیماری به دیگران در نظر گرفته نمی‌شود".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین