کد خبر: ۶۷۵۷۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

کنایه دوباره قالیباف به روحانی

رئیس مجلس گفت: چهل سال تجربه کار اجرایی من ثابت کرده است که بدون حضور در میدان هیچ کاری بدون‌ اشکال پیش نمی‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که بامداد روز دوشنبه ۲۱ مهر وارد استان سیستان و بلوچستان شد، در ادامه نظارت میدانی خود از مناطق مختلف این استان از بازارچه مرزی کوهک بازدید به عمل آورد و مشکلات عملیاتی صادرات و واردات مرزی را مورد رسیدگی قرار داد.

رئیس مجلس در پاسخ به این سوال صداوسیما در سیستان و بلوچستان که آیا نمی‌شد از همان تهران کارها و مشکلات را پیگیری می‌کردید، گفت: چهل سال تجربۀ کار اجرایی من ثابت کرده است که بدون حضور در میدان هیچ کاری بدون‌ اشکال پیش نمی‌رود.

کنایه دوباره قالیباف به روحانی

وی افزود: اگر کاری که در حال انجام است از نزدیک پیگیری نشود یا آن کار به سرانجام نمی‌رسد یا با نقص انجام می‌گیرد؛ بنابراین چه افرادی که قصد سیاستگذاری دارند، چه کسانی که می‌خواهند مدیریت کنند و چه کسانی که در فاز اجرا هستند، نیازمند این حضور در میدان هستند که از نزدیک فرصت‌ها و چالش‎ها را ببینند و حرف مردم را بشنوند.

قالیباف تأکید کرد: به ویژه برای ما که در مجلس هستیم، مهم‌ترین ذی نفعان ما مردم هستند لذا باید بدانیم مردم چه می‌خواهند و اولویت آن‌ها چه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
آرام تر سردار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
1
وقتی خودت را زیادی قبول داشته باشی ومدیران استانی را قبول نداشته باشی طرز فکر میشود همین.
عبا دالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
2
ایشان فقط خودشان را مدیر می دانند دیگران را قبول ندارند استاندار فرماندار بخشدار و............ چرا چون با بذل و بخشش در شهر داری اشنا می باشند تبلیغ قبل از موعود بس رکن بشر رو رو برم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین