کد خبر: ۶۷۶۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵

به آذربایجان شرقی سفر نکنید

 رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از هم وطنان خواست برای حفظ جان خود شان و احترام به سلامتی شهروندان آذربایجانی به آذربایجان شرقی سفر نکنند.
به آذربایجان شرقی سفر نکنید
آفتاب‌‌نیوز :

محمد حسین صومی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: بررسی‌های هفته گذشته نشان می‌دهد که بیش از ۸۵ درصد جمعیت آذربایجان شرقی در مناطق قرمز از نظر کرونایی زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا و تلفات ناشی از آن در روز گذشته در آذربایجان شرقی، افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌ و ۱۱۴۵ نفر بستری شده‌اند که پیام این است که تمامی شهرهای آذربایجان شرقی در وضعیت قرمز و فوق قرمز قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی هرگونه سفر به آذربایجان شرقی زمینه را برای انتشار هر چه بیشتر ویروس و ابتلای افراد بیشتری فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه متذکر شد: هر چند استان را استان بسته اعلام نکرده‌ایم، اما این به این معنی نیست که در وضعیت بهتری نسبت به سایر استان‌هایی که در آن‌ها محدودیت رفت و آمد اعمال شده است، قرار داریم.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
الناز
|
Germany
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
1
1
من موندم چرا ورود و خروج تبریز رو نمی بندید خلاص شیم بخدا شهرستانی ها که می یان رعایت نمیکنن میخواین همه بمیرن بعدش یه فکری بکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین