کد خبر: ۶۷۶۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

اسرائیل ۵۴۴ فلسطینی را به حبس ابد محکوم کرد

مسئول رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز جمعه اعلام کرد که دادگاه‌های رژیم صهیونیستی برای ۵۴۴ فلسطینی احکام حبس ابد صادر کرده است.
اسرائیل ۵۴۴ فلسطینی را به حبس ابد محکوم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

«عبدالناصر فروانه» گفت: بر اساس آخرین آمار از اداره امور زندان‌های رژیم صهیونیستی برای ۲۶۵۰ اسیر فلسطینی احکام مختلف صادر شده و ۵۴۴ نفر آنها به حبس ابد محکوم شده‌اند.

به گزارش تارنمای صفا فلسطین، وی افزود: میان اسرایی که برای آنها حکم صادر شده ۵۹ کودک نیز وجود دارند که ۵۵ نفر آنها ۱۶ تا ۱۸ ساله و ۴ نفر آنها ۱۴ تا ۱۶ ساله هستند.

مسئول رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی تأکید کرد که دادگاه های رژیم اشغالگر فاقد استانداردهای دادرسی عادلانه هستند و هرگز عادلانه نبوده اند. آنها بخشی از دادگستری اسرائیل هستند که اساس آن ظلم و ستم و مشروعیت بخشیدن به نابودی زندگی و آینده مردم فلسطین است و تمام احکام آنها ظالمانه و غیرقانونی است.

فروانه گفت: دادگاه رژیم اشغالگر نباید شهروندان فلسطینی را به خاطر مخالفت آن ها با ظلم و مقاومت در برابر اشغالگری محاکمه کنند. شهروندان فلسطینی به دنبال احقاق حقوق سلب شده خود هستند و خواهان زندگی آزاد و محترمانه در کشوری مستقل به پایتختی قدس شریف هستند.

شمار اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ۴۴۰۰ اسیر است که در میان آنها ۳۸ زن، ۱۵۵ کودک و ۳۵۰ نفر بازداشت موقت وجود دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
0
0
فکر کنم وقتش رسیده اوناهم خودشون به حل مشکلشون بپردازن...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین