کد خبر: ۶۷۶۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹

پسر ترامپ: بایدن بی‌اعتبارترین فرد در سیاست آمریکاست

پسر ارشد دونالد ترامپ یکشنبه با اشاره به ادعاهایی درباره هانتر بایدن و روابط تجاری خارجی او، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا را به عنوان "بی‌اعتبارترین فرد در تاریخ سیاست آمریکا" توصیف کرد.
پسر ترامپ: بایدن بی‌اعتبارترین فرد در سیاست آمریکاست
آفتاب‌‌نیوز :

در شرایطی که جنجال‌ها بر سر هانتر بایدن، پسر نامزد دموکرات‌ها در انتخابات آمریکا و لپ‌تاپی که ادعا می‌شود حاوی ایمیل‌های تجاری اوست بالا گرفته است، کمپین ریاست جمهوری دونالد ترامپ از آن به عنوان سندی در اثبات فساد جو بایدن یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک،  دونالد ترامپ جونیور، فرزند ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: این باتلاق، رسانه‌های اجتماعی، رسانه‌های جریان اصلی، آنها می‌خواهند جو بایدن پیروز شود، حتی با وجود اینکه ممکن است بایدن سازش‌پذیرترین فرد در تاریخ سیاست آمریکا باشد. دو هفته تا انتخابات زمان باقی مانده است و آنها طوری وانمود می‌کنند که گویی مساله‌ای وجود ندارد.

ترامپ جونیور همچنین به گزارش‌هایی درباره جنجال‌های حول هانتر بایدن، پسر معاون سابق رئیس‌جمهوری آمریکا و جانبداری حزب دموکرات تاکید کرد.

او گفت: همه آنچه دموکرات‌ها و رسانه‌ها که از دیدگاه من یک گروه هستند، انجام دادند و مرا وادار کردند تا ۳۰ ساعت بابت آن مورد سوال قرار گیرم و می‌گفتند که من مرتکب خیانت شده‌ام، در واقع کاری است که هانتر بایدن انجام می‌دهد. وقتی دونالد ترامپ پیروز شد، باید بالاترین رده‌های اف‌بی‌آی را در هم بشکند.

کارزار ریاست جمهوری دونالد ترامپ مرتبا روی ادعاهای فساد هانتر بایدن تمرکز می‌کند و متحدان ترامپ اف‌بی‌آی را به سوءمدیریت شواهد مرتبط به پسر جو بایدن متهم می‌کنند.

سناتور رون جانسون از کریستوفر رای، مدیر اف‌بی‌ای خواسته تا جزئیات مرتبط با وجود لپ‌تاپی متعلق به هانتر بایدن را تایید یا رد کند. جانسون در نامه‌ای به مدیر اف‌بی‌آی نوشت که یک افشاگر در تاریخ ۲۴ سپتامبر به کمیته اطلاعاتی سنا گفت که لپ‌تاپی از هانتر بایدن را در اختیار دارد که برای کارهای تجاری اوست و او آن را به اف‌بی‌آی تحویل داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین