کد خبر: ۶۷۶۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

«دورهمی» و «عصر جدید» سر قولشان هستند؟

برنامه‌های «عصرجدید» و «دورهمی» در حالی اواخر مرداد ماه متوقف شدند که سازندگان هر دو برنامه به بینندگانشان، پخش قسمت‌های جدید پس از ایام سوگواری محرم و صفر را وعده داده اند.
«دورهمی» و «عصر جدید» سر قولشان هستند؟
آفتاب‌‌نیوز :

وعده از سرگیری پخش «دورهمی» و «عصرجدید» پس از ایام عزاداری در حالی داده شده بود که در دومین روز از ماه ربیع‌الاول، هنوز خبری رسمی درباره تولید و پخش قسمت‌های جدید، از سوی سازندگان و همچنین شبکه های پخش کننده این برنامه ها منتشر نشده است.

آخرین قسمت از دور دوم برنامه «عصر جدید»، ۲۹ مرداد ماه به روی آنتن شبکه سه رفت و احسان علیخانی در این برنامه اعلام کرد که پس از دو ماه با مرحله نیمه نهایی باز خواهند گشت.

علیخانی همچنین اعلام کرد که مسابقه اصلی و نیمه‌نهایی و فینال در آبان ماه پخش خواهد شد که تاکنون خبری جدید در این زمینه اعلام نشده است.

هرچند در روزهای شهریور و مهر، برنامه «هشتگ عصر جدید» با بررسی حواشی و پشت صحنه مسابقه از شبکه سه به روی آنتن می‌رفت و نتایج پنج قسمت پایانی دور دوم هم در قالب این برنامه اعلام شد.

«دورهمی» و «عصر جدید» سر قولشان هستند؟

آخرین قسمت از برنامه «دورهمی» نیز ۱۷ مرداد ماه با حضور نادر فلاح به روی آنتن شبکه نسیم رفت و پس از آن در هفته پایانی پخش، دورهمی قسمت هایی از برنامه‌ با حضور هنرمندان درگذشته را روی آنتن برد.

مهران مدیری ـ مجری برنامه ـ در توضیح این اتفاق عنوان کرد که به علت کسالت، سه برنامه آخر «دورهمی» در سری چهارم را نتوانسته‌اند ضبط کنند و تصمیم گرفته‌اند به یاد درگذشتگانی که در این برنامه حضور داشته‌اند، منتخبی را پخش کنند.

بر این اساس چهارشنبه (۲۲ مرداد ماه) گلچین برنامه‌های بهنام صفوی و ماه چهره خلیلی پخش شد. پنج شنبه (۲۳ مرداد ماه) گلچینی از حضور زنده یادان پرویز بهرام، بهرام زند و حسین عرفانی و جمعه همان هفته هم گلچین برنامه هنرمندان فقید جمشید مشایخی، داریوش اسدزاده و عارف لرستانی به روی آنتن رفت.

همچنین مدیری اعلام کرد که قسمت‌های باقی مانده سری چهارم بعد از محرم و صفر پخش خواهد شد و بعد از آن سری پنجم «دور همی» روی آنتن می رود. او وعده داد که سری جدید برنامه از لحاظ دکور، محتوا و اجرا کاملا با چیزی که تا امروز بوده، متفاوت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین