کد خبر: ۶۷۶۶۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا در شمال کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا درشمال کشور از امروز (۲۹ مهر) تا روز جمعه (۲ آبان) خبر داد.
کاهش ۶ تا ۹ درجه‌ای دمای هوا در شمال کشور
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از بعد ازظهر امروز (۲۹ مهر) بارش و ابرناکی در استان‌های اردبیل و گیلان آغاز می‌شود، اظهار کرد: فردا (۳۰ مهر) نیز سامانه بارشی تقویت و به شرق سواحل دریای خزر و خراسان‌ شمالی کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه طی روزهای پنجشنبه و جمعه (۱ و ۲ آبان) نیز در سواحل شرقی دریای خزر و خراسان‌ شمالی بارش پراکنده رخ می‌دهد، گفت: طی روز شنبه (۳ آبان) برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی دمای هوا از امروز تا جمعه (۲۹ مهر تا ۲ آبان) در سواحل دریای خزر و استان اردبیل و از روز چهارشنبه تا جمعه (۳۰ مهر تا ۲ آبان) در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۹ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

ضیاییان ادامه داد: دریای خزر نیز از امروز تا بعد ازظهر پنج شنبه (۱ آبان) مواج پیش بینی می شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۳۰ مهر) صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در بعد ازظهر قسمتی ابری با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی روز پنج‌شنبه (۱ آبان) نیز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و در اواخر وقت غبار محلی با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین