کد خبر: ۶۷۶۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹

کونته: حالا تیمی پخته‌تر و مجهزتر داریم/ سانچس می‌تواند در ترکیب اصلی باشد

سرمربی ایتالیایی اینتر می‌گوید تیمی به مراتب بهتر نسبت به فصل گذشته دارد و از احتمال حضور الکسیس سانچس در ترکیب اصلی تیمش خبر داد.
کونته: حالا تیمی پخته‌تر و مجهزتر داریم/ سانچس می‌تواند در ترکیب اصلی باشد
آفتاب‌‌نیوز :

آنتونیو کونته که مردانش فردا شب (چهارشنبه) در نخستین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا پذیرای بوروسیا مونشن‌گلادباخ هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره وضعیت آلساندرو باستونی گفت: باستونی روز گذشته و امروز با تیم تمرین کرد. او در بازی فردا روی نیمکت خواهد بود. آلساندرو به تازگی ریکاوری‌اش را به پایان برده و زمان خواهد برد تا به فرم و شکل لازم برسد. یک روز تمرین کردن هم برای قرار گرفتن در ترکیب کافی نیست. با این حال ارزیابی‌های دیگر را هم انجام خواهیم داد. مارسلو بروزوویچ هم خسته بود و باید وضعیت استفانو سنسی را هم بررسی کنیم که ببینیم آیا او به لحاظ فیزیکی آماده است یا خیر. نمی‌خواهیم هیچگونه ریسکی در استفاده از بازیکنان‌مان کنیم.

وی افزود: حضور در دیدار فینال فصل گذشته رقابت‌های لیگ اروپا از حیث کسب تجربه مهم بود. ما حالا تیمی پخته‌تر و آرتورو ویدال باتجربه را داریم. ما نسبت به فصل گذشته تیم مجهزتری داریم. ما حالا با یک هافبک نفوذی بازی می‌کنیم چون فکر می‌کنم با این شرایط تیم در سطحی بالاتر بازی می‌کند. ما به این سیستم بازی در اواخر فصل گذشته عادت کردیم. ما برای این پست (هافبک نفوذی) بازیکنانی همچون نیکولا بارلا، کریستین اریکسن، راجا ناینگولان، استفانو سنسی و آرتورو ویدال را داریم.

سرمربی اینتر همچنین در واکنش به گزارش برخی رسانه‌های اسپانیایی که با وجود تیمی همچون رئال مادرید، اینتر را مدعی اول صعود از گروه B دانسته‌اند، اظهار داشت: نمی‌دانم که آیا آنها واقعاً ما را مدعی اول صعود از این گروه در نظر گرفته‌اند یا خیر چون ما داریم درباره قهرمان اسپانیا صحبت می‌کنیم، تیمی که بازیکنانی 100 میلیون یورویی دارد. شنیدن چنین چیزهایی باعث می‌شود خنده‌ام بگیرد. ارزیابی‌ها باید جدی باشد تا از بیان مزخرف جلوگیری شود.

کونته در پایان درباره وضعیت مهاجم شیلیایی‌اش خاطرنشان کرد: ما درباره استفاده از سانچس احتیاط لازم را داشتیم. در بازی با میلان درباره استفاده از الکسیس نگرانی‌های داشتیم، اما همه چیز خوب پیش رفت. وضعیت سانچس حالا خوب است و حتی می‌تواند در بازی فردا در ترکیب اصلی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین