کد خبر: ۶۷۶۷۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸

کمیسیون امنیت ملی مجلس ابعاد مناقشه قره‌باغ را بررسی می‌کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی ابعاد مناقشه قره‌باغ در جلسه بعدی این کمیسیون خبر داد:
کمیسیون امنیت ملی مجلس ابعاد مناقشه قره‌باغ را بررسی می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

«ابوالفضل عمویی» در جمع خبرنگاران و در تشریح نشست عصر سه شنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست ابتدا آیین‌نامه داخلی کمیسیون توسط اعضا تصویب شد. همچنین دو گزارش از طرف کمیته‌های مختلف کمیسیون در این نشست قرائت شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نخستین گزارش درباره سفر تعدادی از اعضا به منطقه آزاد چابهار برای بررسی احداث فرودگاه در این منطقه بود که بحث و تبادل نظر دراین باره به جلسات بعدی موکول شد.

عمویی با اشاره به دومین گزارشی که در کمیسیون قرائت شد، اظهار داشت: گزارشی نیز از سوی من از سفر هیات اعزامی کمیسیون به مناطق مرزی استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی برای بررسی ابعاد مختلف درگیری‌ها در موضوع جنگ قره‌باغ که هفته گذشته انجام شده بود، ارائه شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته روابط خارجی کمیسیون مکلف شد با توجه به ابعاد مختلف درگیری ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مناقشه قره‌باغ، جلسه‌ای با دعوت از دستگاه ذیربط از جمله دستگاه دیپلماسی و امنیتی برگزار شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
مناقشه چیه اشغال کرده تا کی میخواین با دو پهلو برخورد کنید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین