کد خبر: ۶۷۶۷۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱

زیدان: در شکست برابر کادیز مستحق انتقاد بودیم/ مصدومیت هازارد جدی‌تر از تصور ما است

«زین الدین زیدان» با اذعان به اینکه رئال مادرید به دلیل نمایش ضعیف در شکست یک بر صفر برابر کادیز مستحق انتقاد بوده است، مسوولیت تصمیمات خود را در آن روز برعهده گرفت.
زیدان: در شکست برابر کادیز مستحق انتقاد بودیم/ مصدومیت هازارد جدی‌تر از تصور ما است
آفتاب‌‌نیوز :

مادریدی‌ها مغلوب تیم تازه وارد لالیگا شدند به ویژه در نیمه نخست در ورزشگاه آلفردو دی استفانو و زیدان در آستانه دیدار برابر شاختار در لیگ قهرمانان، مشتاقانه در انتظار سرو سامان دادن اوضاع است.

«ایسکو» و «مارسلو» در دیدار شنبه به شدت مورد انتقاد قرار گرفتند اما مرد فرانسوی نیمکت رئال می‌گوید که این اتفاق مشکل انفرادی نبوده است.

زیدان در این خصوص اظهار داشت: اینجا همگی سوار بر یک قایق هستیم و انتقاد همه ما را قوی خواهد کرد. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید، کار و تلاش است. برای نمایش آن روز مستحق انتقاد هستیم و در ابتدای صف شخص من قرار دارم.

وی افزود: و حالا قصد داریم تا با تلاش پویایی تیم را تغییر دهیم. ما همیشه در مورد یک چیز حرف می‌زنیم و هدفمان این است که با همکاری و تلاش فرداشب بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

«ادن هازارد» هنوز در این فصل به میدان نرفته و این در حالی است که پس از انتقال وی از چلسی به برنابئو، انتظارات زیادی از وی وجود داشت.

با این حال، زیدان اذعان داشت که مشکل اخیر وی از آنچه در ابتدا تصور می‌شد، جدی‌تر است اما مرد بلژیکی هم اکنون به تمرینات اضافه شده و دوران ریکاوری خود را آغاز کرده است.

مرد فرانسوی در این باره نیز تاکید کرد: مصدومیت وی از انتظارات جدی تر بود اما روند ریکاوری وی آغاز شده است. به پزشکانی که با وی کار می‌کنند، اطمینان کامل دارم. امیدوارم خیلی زود هازارد را برای همیشه در زمین بازی ببینیم.

ابهامات در خصوص «سرخیو راموس» نه تنها برای دیدار برابر شاختار وجود دارد بلکه این موضوع برای حضور وی در ال‌کلاسیکو یکشنبه نیز حس می‌شود اما زیدان با تمرکز بر دیدار فردا گفت: تنها به این بازی فکر می‌کنیم. شاختار تیم قدرتمندی است. آنها مصدومانی دارند اما تیم بزرگ و فوق العاده ای دارند و این را اثبات کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین