کد خبر: ۶۷۷۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
تبلیغات

اصول SEO در سئو فاکس چطور انجام می شود؟

چگونه می‌توانم تشخیص دهم که کمپین SEO من م effective ثر است؟ نکته اصلی آنچه مهم است. آیا سایت شما منجر به تولید بیشتر، بازدهی با کیفیت بالاتر یا فروش بیشتر می‌شود؟ چه کلمات کلیدی کار می‌کنند؟ برای ردیابی روند ترافیک و اینکه چه کلمات کلیدی منجر به تبدیل می‌شوند، می‌توانید به گزارشات سرور و یک برنامه تحلیلی نگاه کنید.
اصول SEO در سئو فاکس چطور انجام می شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

اصول سئو و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) هنر و دانش انتشار و بازاریابی اطلاعات است که در موتور‌های جستجو مانند Google، Yahoo! جستجو و Microsoft Bing. اگر هنگام خواندن این مقاله به اصطلاحات اصطلاح جدیدی برخوردید، در جستجوی تعاریف آن‌ها با استفاده از واژه نامه بازاریابی موتور جستجو باشید.

به طور پیش فرض، بسیاری از موتور‌های جستجو فقط ۱۰ نتیجه در هر صفحه نشان می‌دهند. بیشتر جستجوگران تمایل دارند روی چند نتیجه برتر کلیک کنند. اگر در بالای صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه بندی شوید، تجارت خوب است، اما اگر در صفحه دوم یا سوم باشید، ممکن است فقط ۱ ٪ از ترافیک جستجو را که سایت دارای رتبه برتر است، بدست آورید.

دو جنبه قدرتمند در بازاریابی موتور جستجو عبارتند از:

کاربران آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند در جعبه‌های جستجو تایپ می‌کنند و موتور‌های جستجو را به دقیق‌ترین هدف بازاریابی در تاریخ جهان تبدیل می‌کنند.

هنگامی که در نتایج جستجو جاذبه پیدا کردید، هزینه‌های افزایشی برای کسب درآمد اضافی در مقایسه با پاداش‌های بالقوه ناچیز است، به افراد و مشاغل کوچک اجازه می‌دهد تا با شرکت‌های بزرگ رقابت کنند (و شاید در نهایت تبدیل شوند).

در حالی که بسیاری از افراد سئو را پیچیده می‌دانند، من معتقدم آموزش سئو چیزی نیست جز گسترش بازاریابی سنتی. بهینه سازی موتور جستجو شامل ۹ مرحله اصلی است:

تحقیقات بازار
تحقیق کلمات کلیدی
بهینه سازی در صفحه
ساختار سایت
پیوند ساختمان
ساختمان با نام تجاری
بازاریابی ویروسی
تنظیم کردن
به روز بودن

آیا شما آنچه برای رقابت در یک بازار لازم است را دارید؟

اولین قدم جستجو در موتور‌های اصلی جستجو است تا ببینید چه نوع وب سایت‌هایی برای کلماتی که به نظر شما مهم هستند رتبه بندی می‌شوند. به عنوان مثال، اگر بیشتر کالج‌ها، رسانه‌ها و م government سسات دولتی برای مهمترین شرایط شما رتبه بندی می‌کنند، ممکن است رتبه بندی برای انواع مختلف پرس و جو دشوار باشد. از طرف دیگر، اگر بازار تحت وب سایت‌های نسبتاً متوسطی قرار داشته باشد که از مارک‌های قدرتمندی برخوردار نیستند، ممکن است بازاری باشد که ارزش پیگیری آن را دارد.

با استفاده از SEO برای پسوند Firefox با مرورگر Firefox می‌توانید تحقیقاتی را که از نتایج جستجو می‌گیرید گسترش دهید. این بسیاری از نقاط داده‌های بازاریابی را دقیقاً در نتایج جستجو قرار می‌دهد و بنابراین به شما امکان می‌دهد مواردی از این دست را مشاهده کنید

سن سایت
Google PageRank
تعداد پیوند ورودی
اگر سایت‌های دولتی یا آموزشی به سایت خود پیوند دهند
اگر در فهرست‌های اصلی ذکر شده باشد
اگر وبلاگ نویسان به سایت‌های خود پیوند دهند

منطقه آبی زیر این لیست CreditCards.com مجموعه گسترده‌ای از اطلاعات بازاریابی را نشان می‌دهد.

تحقیق کلمات کلیدی افراد به دنبال چه کلمات کلیدی هستند؟

برای جستجوی کلمات کلیدی محبوب و Long Tail مربوط به صنعت خود از ابزار تحقیق کلمه کلیدی SEO استفاده کنید. این ابزار به Google Keyword Tool، Wordtracker و سایر ابزار‌های معروف جستجوی کلمات کلیدی مراجعه می‌کند. توجه کنید که چگونه ابزار کلمات کلیدی ما تخمین جستجوی روزانه و ارجاعات متقابل دیگر ابزار‌های تحقیقاتی مفید کلمات کلیدی را ارائه می‌دهد.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی در تهیه یک معیار کیفی بهتر از اندازه گیری کمی است، بنابراین اگر حجم واقعی ترافیک با تعداد پیشنهادی این ابزار تفاوت زیادی دارد تعجب نکنید. در صورت تردید می‌توانید یک حساب Google AdWords نیز تنظیم کنید تا اندازه بالقوه بازار را آزمایش کند.

علاوه بر جستجوی حجم جستجو برای اینکه چه کلمات کلیدی از نظر شما مهم هستند، زمانی را نیز بپرسید و از مشتریان گذشته بپرسید که چگونه شما را پیدا کرده اند، چرا شما را انتخاب کرده اند و چه مواردی برای آن‌ها در انتخاب شما مهم بوده است.

با انجام کار‌هایی مانند این ایده می‌توانید ایده کلمات کلیدی را نیز بدست آورید

بررسی تجزیه و تحلیل وب یا گزارش‌های سرور
مشاهده مطالب صفحه وب سایت‌های رقیب
در میان انجمن‌های موضوعی و سایت‌های جامعه جستجو کنید تا ببینید مردم در مورد چه موضوعاتی مرتباً بحث می‌کنند

ساختار سایت؛ چگونه باید سایت خود را ساختار دهید؟

قبل از تهیه پیش نویس مطالب، مهمترین کلمات کلیدی را در نظر بگیرید و نحوه ایجاد صفحات متناسب با هر گروه مهم از کلمات کلیدی درون مضمون سایت و ساختار ناوبری را بر اساس

ارزش بازار
شکاف منطقی در تقسیم بازار
اهمیت رتبه بندی در ایجاد اعتبار / بهبود نرخ تبدیل

ممکن است بخواهید از صفحه گسترده اکسل یا برنامه دیگری برای تجسم ساختار سایت خود استفاده کنید. این مینی اسکرین شات از صفحه گسترده اکسل به عنوان مثال داده‌هایی را نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید کلمات کلیدی را برای بخشی از یک سایت متمرکز بر مشاغل مستقر در خانه، شرکت‌های نوپا و حق رای دادن تراز کنید.

در بهینه سازی صفحه

رتبه بندی برای کلمات کلیدی که در محتوای صفحه شما وجود ندارد دشوار است، بنابراین هر صفحه باید براساس هدف رتبه بندی برای یک عبارت کلیدی خاص تنظیم شود، با برخی از عبارات مرتبط و کلمات کلیدی مرتبط در نسخه صفحه مخلوط شود.

عناوین توصیفی منحصر به فرد صفحه نقش مهمی در یک کمپین موفق بهینه سازی موتور جستجو دارند. عناوین صفحه در نتایج جستجو ظاهر می‌شود و بسیاری از افراد با استفاده از عنوان صفحه به عنوان متن لنگر پیوند خود به صفحات پیوند می‌دهند.

در صورت امکان، برچسب‌های توصیف متا دست ساخته شده ایجاد کنید که با تقویت پیشنهاد شما، عنوان صفحه را تکمیل می‌کنند. اگر کلمات کلیدی مربوط به یک صفحه دارای چندین قالب باشند، ممکن است منطقی باشد که بتوانید توضیحات متا را روی نسخه‌هایی که در عنوان صفحه استفاده نکرده اید متمرکز کنید.

تا جایی که محتوای صفحه می‌رود، مطمئن شوید که برای انسان‌ها می‌نویسید و از برچسب‌های عنوان برای تقسیم محتوا به بخش‌های منطقی کمک می‌کنید که قابلیت اسکن را بهبود می‌بخشد و به ساختار سند کمک می‌کند. در صورت امکان، مطمئن شوید که محتوای صفحه شما از اصلاح کننده‌های توصیفی نیز استفاده می‌کند.

همچنین هر صفحه باید از صفحات دیگر سایت شما به اندازه کافی منحصر به فرد باشد. اجازه ندهید موتور‌های جستجو نسخه‌های مناسب محتوای شما، یا صفحات دیگر را که محتوای آن‌ها کپی یا تقریباً کپی است، برای چاپگر فهرست کنند.

پیوند ساختمان

موتور‌های جستجو پیوند‌ها را به عنوان رای مشاهده می‌کنند، با شماری برخی از آرا بیش از دیگران. برای دریافت پیوند‌های با کیفیت بالا (که به رتبه بندی بهتر سایت شما کمک می‌کنند) باید در جنبه‌های اجتماعی جامعه خود مشارکت داشته باشید و محتوای بی نظیر ارزشمندی را که مردم درباره آن‌ها صحبت می‌کنند و با دیگران به اشتراک می‌گذارند، به آن‌ها بدهید. تصویر زیر Google TouchGraph، نمایش گرافیکی کوچکی از سایت‌ها در قسمت جستجو را نشان می‌دهد که مربوط به SeoBook.com براساس الگو‌های پیوند است.

در این پست مت کاتس اظهار داشت که گوگل در درک کیفیت لینک بهتر می‌شود. موتور‌های جستجو می‌خواهند آرای سرمقاله با کیفیت را به عنوان پیوند‌هایی حساب کنند که به الگوریتم‌های مربوط بودن آن‌ها کمک می‌کند.

ساختمان با نام تجاری

سوالات جستجوی مربوط به مارک برخی از هدفمندترین، بهترین تبدیل کننده و با ارزش‌ترین کلمات کلیدی هستند. با به دست آوردن مشاغل ذهنی، افراد بیشتر به دنبال مارک یا کلمات کلیدی مرتبط با برند شما می‌گردند. همچنین حجم بالایی از ترافیک جستجوی مرتبط با نام تجاری ممکن است به عنوان نشانه‌ای از کیفیت توسط موتور‌های جستجوی اصلی دیده شود.

اگر هنگامی که افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نام تجاری شما جستجو می‌کنند، نام تجاری قدرتمندی ایجاد می‌کنید و سایر وب سایت‌ها در مورد نام تجاری شما حرف‌های خوبی برای گفتن دارند، این تعاملات به تقویت تصویر برند شما و بهبود کیفیت سرب و نرخ تبدیل شما کمک می‌کند.

مواردی مانند تبلیغات و فعالیت‌های اجتماعی راه‌های ساده‌ای برای کمک به بهبود در معرض نام تجاری شما هستند، اما به طور واضح نام تجاری بسیار پیچیده‌تر از آن است. یکی از کتاب‌های مورد علاقه من در مورد برند سازی کتاب انتقام برند X از راب فرانکل است.

اندازه گیری نتایج

چگونه می‌توانم تشخیص دهم که کمپین SEO من م effective ثر است؟ نکته اصلی آنچه مهم است. آیا سایت شما منجر به تولید بیشتر، بازدهی با کیفیت بالاتر یا فروش بیشتر می‌شود؟ چه کلمات کلیدی کار می‌کنند؟ برای ردیابی روند ترافیک و اینکه چه کلمات کلیدی منجر به تبدیل می‌شوند، می‌توانید به گزارشات سرور و یک برنامه تحلیلی نگاه کنید.

خارج از ترافیک، نشانه خوب دیگری که نشان می‌دهد در مسیر صحیح قرار دارید این است که وب سایت‌های بیشتری س asking ال می‌کنند یا در مورد شما صحبت می‌کنند. اگر شروع به انتخاب پیوند‌های غیرخواسته با کیفیت بالا کنید، ممکن است در نزدیکی یک نقطه علامت گذاری باشید که در آن بازاریابی شما شروع به کار می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین