کد خبر: ۶۷۷۱۱۸
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

مادورو از مجلس کشورش خواست ازدواج همجنس‌گرایان را بررسی کند

رئیس جمهور ونزوئلا از مجمع ملی کشورش خواست تا در دوره بعدی مجلس که از ماه ژانویه آغاز می‌شود، موضوع ازدواج همجنس‌گرایان را بررسی کند؛ اظهاراتی که منعکس کننده اظهارات اخیر رهبر کاتولیک‌های جهان در حمایت از اتحادیه‌های مدنی برای زوج‌های همجنس‌گرا است.
مادورو از مجلس کشورش خواست ازدواج همجنس‌گرایان را بررسی کند
آفتاب‌‌نیوز :

اظهارات پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان شفاف‌ترین زبانی بود که وی تاکنون از آن برای همجنس‌گرایان استفاده کرده است. ازدواج همجنس‌گرایان در حال حاضر در ونزوئلا قانونی نیست و این درست بر خلاف قوانین و احکام دادگاه‌ها در دیگر کشورهای آمریکای جنوبی از جمله آرژانتین، برزیل و کلمبیا است که ازدواج همجنس‌گرایان را مشروع و قانونی می‌دانند.

مادورو در جریان نشستی با رهبران حزب سوسیالیست‌ در آستانه انتخابات پارلمانی شش دسامبر گفت: من دوستان و آشنایانی دارم که از آنچه پاپ فرانسیس اخیرا گفت بسیار خوشحال هستند. من وظیفه بررسی موضوع ازدواج همجنس‌گرایان را به پارلمان بعدی محول می‌کنم.

مجمع ملی ونزوئلا در حال حاضر تحت کنترل اپوزیسیون است. اپوزیسیون ونزوئلا متعهد شده تا این انتخابات را تحریم کند و تاکید دارد که مادورو قصد دارد در این انتخابات به نفع حزبش تقلب کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین