کد خبر: ۶۷۷۲۳۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

جدال توئیتری رحیم‌پور ازغدی و مشاور روحانی بر سر اعتراضات آبان

رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص مشاجره خود با رئیس‌جمهور در یکی از جلسات این شورا توضیحاتی ارائه کرد.
جدال توئیتری رحیم‌پور ازغدی و مشاور روحانی بر سر اعتراضات آبان
آفتاب‌‌نیوز :

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی درباره مشاجره رخ داده میان خود و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست آبان ۱۳۹۸شورای عالی انقلاب فرهنگی توضیحاتی در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرد.

متن این توضیحات به شرح ذیل است:

«از ماجرای آبان ۹۸ و مشاجره بنده و آقای روحانی در شورای انقلاب فرهنگی پرسیده‌اند. آبان سال گذشته در چنین ایامی، در بلوای بنزین، دوستان شورا از رئیس مجریه توضیح خواستند. ایشان داستان خود را تعریف و ماجرا را خاتمه‌ یافته اعلام‌ کرد. داستان کمی ساختگی و حق ‌به‌ جانب بود. مودبانه اما واضح، اعتراض شد. ترکیب عدم کفایت اینان و فرصت‌‌طلبی آنان، بدترین حادثه پس از انقلاب در نوع خود بود. کرونا هم نبود تا ضعف‌ها را پوشش دهد. این آخرین جلسه حضور بنده در شورا بود. بسیاری دوستان پس از جلسه، تایید فرمودند و البته در جلسه، سکوت. متن آن مذاکرات حتی برای اعضا هم، محرمانه اعلام شد ...»

در واکنش به روایت رحیم‌پور ازغدی، حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور در حساب توییتری خود خطاب به وی نوشت: «ظاهرا در بیان واقعیت بسیار صرفه‌جویی شده ‌است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
1
4
کسی اصلا" فهمید این چه گفت
سهیل
|
Netherlands
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
جنگ زرگری بود....وهست بین اینان واونان!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
شما اگر راست می فرمایید فیلم جلسه را برای افکار عمومی منتشر بکنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین