کد خبر: ۶۷۷۲۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

ایران: توهین به عقاید مسلمانان غیرقابل قبول است

سخنگوی وزارت امورخارجه ادامه اقدامات اهانت آمیز به ساحت پیامبر رحمت (ص) در فرانسه را محکوم و تاکید کرد که توهین به ارزش های اسلامی و عقاید مسلمانان غیر قابل قبول و مردود است.
ایران: توهین به عقاید مسلمانان غیرقابل قبول است
آفتاب‌‌نیوز :

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امورخارجه در پی استمرار لجوجانه اقدامات اهانت آمیز به ساحت پیامبر رحمت (ص) در فرانسه که در کمال تاسف در مواردی با حمایت برخی مقامات رسمی نیز همراه بوده است، هرگونه اهانت و بی احترامی به پیامبران الهی، خصوصا خاتم آنها رسول مکرم اسلام را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بدون شک تحرکات و اقدامات غیرقابل قبول و خشن سر زده از سوی معدود افراطیون که نشات گرفته از یک تفکر افراطی و انحرافی در جهان اسلام بوده که از قضا صاحبان آن از شرکای سیاسی نزدیک به غرب و آمریکا نیز می باشند، به هیچ وجه نمیتواند توجیهی برای توهین و بی احترامی به شخصیت آسمانی و مورد احترام یک میلیارد و هشتصد میلیون مسلمان در جهان باشد.

خطیب‌زاده تاکید کرد: بدون شک موضع غیرقابل توجیه مقامات فرانسوی، پاسخ مناسب و مدبرانه به افراطی‌گری و خشونتی که در جای خود محکوم است، نمی‌باشد و بیش از پیش موجب تنفرپراکنی می‌گردد، کما اینکه شاهد برخی حرکات مشکوک و منزجرکننده در توهین به ساحت قرآن از سوی معدود جریانات افراطی اسلام‌ستیز در برخی کشورهای اروپایی هستیم که شدیدا محکوم هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اعلام همراهی با موضع کشورهای اسلامی در محکومیت اینگونه تحرکات، توهین به ارزش های اسلامی و عقاید مسلمانان را غیر قابل قبول و مردود دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
ای کاش کشتار مسلمانان را هم محکوم میکردید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین