کد خبر: ۶۷۷۲۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

سخنگوی دولت: ۵۰ درصد کارمندان ادارات تهران سرکار خود حاضر خواهند شد

سخنگوی دولت گفت: از روز دوشنبه پنجم تا پایان آبان‌ماه کلیه ادارات در شهرستان تهران به طور نوبتی یک دوم (۵۰درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد و روسای دستگاه‌ها می‌باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود.
سخنگوی دولت: ۵۰ درصد کارمندان ادارات تهران سرکار خود حاضر خواهند شد
آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، علی ربیعی مصوبات امروز جلسه ستاد ملی کرونا که در حضور رهبر انقلاب و در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد را تشریح کرد.

وی گفت: به منظور پشتیبانی، ایجاد هماهنگی، پیگیری و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا به زودی، «مسئول قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا» تعیین و اعلام می‌شود.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور افزود: همچنین از روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه تا پایان آبان‌ماه کلیه ادارات در شهرستان تهران به طور نوبتی یک دوم (۵۰درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد و روسای دستگاه‌ها می‌باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ستاد ملی کرونا مصوب کرد در ۴۳ شهرستان که بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل عدم مراعات پروتکل‌های بهداشتی و میزان شیوع در وضعیت قرمز قرار دارند؛ از روز دوشنبه هفته جاری محدودیت‌های شدید اعمال خواهد شد.

ربیعی تصریح کرد: لیست این شهرستان‌ها به استانداران اعلام می‌شود.در این محدودیت‌ها گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: بدیهی است مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و نیاز‌های ضروری مردم از جمله اورژانس‌ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
3
روسای ادارات شرکت ملی نفت معتقدند تا زمانیکه مدیرعامل شرکت ملی نفت مستقیما ابلاغ نکند، قابل جرا نیست و کارمندان باید برسرکار حاضر شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
1
در سازمان تبلیغات اسلامی هم اجرا نمیشود چرا !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین