کد خبر: ۶۷۷۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱
تبلیغات

بهداشتی‌ترین هتل‌ها را چگونه انتخاب کنیم؟

هر چه باشد همه سفرها تفریحی نیستند و با هدف تجدید روحیه و رفع خستگی انجام نمی‌شوند، در بحران کرونا هستند افرادی که برای کار، تحصیل و امورات پزشکی دیار خود را ترک می‌کنند و راهی مقصد مورد نظرشان می‌شوند.
بهداشتی‌ترین هتل‌ها را چگونه انتخاب کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

سفر همواره فرصتی برای باهم بودن، رفع خستگی و تجدید روحیه برای اقشار مختلف جامعه بوده است. در گذشته شرایط مالی، امکانات و زمان در نظر گرفته شده برای انجام سفر با تأثیر درتعیین مقصد و نحوه سفر تفاوت‌هایی را در سفر افراد مختلف ایجاد می‌کرد. ولی آنچه تقریبا هم افراد در آن نقطه مشترک داشتند ذات انجام سفر بود.

با شیوع کرونا اما سفرها محدود به انجام سفرهای ضروری شد. هر چه باشد همه سفرها تفریحی نیستند و با هدف تجدید روحیه و رفع خستگی انجام نمی‌شوند، در بحران کرونا هستند افرادی که برای کار، تحصیل و امورات پزشکی دیار خود را ترک می‌کنند و راهی مقصد مورد نظرشان می‌شوند.

اما فارغ از انتخاب وسایل حمل و نقل مختلف برای انجام سفر در ایام کرونا، این سوال وجود دارد که چطور باید از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل اقامت در مقصد اطمینان حاصل کرد. برای پاسخ به این سوال می‌توان به تمایل بیشتر مسافران به رزرو هتل در دوران شیوع کرونا اشاره کرد. به نظر می‌رسد که در این ایام مسافران ترجیح می‌دهند در مراکزی اقامت داشته باشند که دارای ساختار مدیریت و نظارتی مشخصی باشند و بیشتر بتوان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن اطمینان حاصل کرد. در همین راستا رزرو هتل از پلتفرم‌های معتبر حوزه گردشگری می‌تواند این نوید را به مسافران دهد که در محل سالمی اقامت خواهند داشت.

اسنپ‌ تریپ که از پلتفرم‌های معتبر و خوشنام حوزه گردشگری است در طول 5 سال فعالیت خود همواره رعایت اصول بهداشتی و دارا بودن استانداردهای کیفی را اولویت عمده خود برای همکاری با هتل‌های مختلف مد نظر داشته است. این پلتفرم حوزه گردشگری با درک شرایط ویژه حاصل از شیوع کرونا اقدامات خاصی را برای پاسخگویی به نیاز مسافران در نظر گرفته است. برای نمونه اسنپ‌تریپ در جدیدترین اقدام خود در راستای معرفی هتل‌های بهداشتی، براساس نظرات کاربران خود بهداشتی‌ترین هتل‌ها را در قالب لیستی در وبسایت اسنپ تریپ منتشر کرده است. برای نمونه برای انتخاب از بین هتل های اصفهان می‌توان وارد لیست بهداشتی‌ترین هتل‌ها به پیشنهاد کاربران اسنپ‌تریپ شد و با انتخاب شهر اصفهان هتل مورد نظر خود را انتخاب کرد. همچنین افراد با ورود به سامانه اسنپ‌تریپ می‌توانند بهترین هتل های قشم، شیراز، مشهد، تهران، تبریز، کاشان، یزد و سایر شهرها را رزرو کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین