کد خبر: ۶۷۷۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

تباس: اگر مسی بارسلونا را ترک می‌کرد به اعتبارش لطمه می‌خورد

رئیس سازمان لالیگای اسپانیا معتقد است اگر مسی از بارسلونا جدا می‌شد، اعتبار خود را از دست می‌داد.
تباس: اگر مسی بارسلونا را ترک می‌کرد به اعتبارش لطمه می‌خورد
آفتاب‌‌نیوز :

لیونل مسی 33 ساله در تابستان اخیر به دنبال جدایی از بارسلونا بود اما در نهایت به دلیل پافشاری مدیران این باشگاه و وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی در قراردادش، تصمیم گرفت سال پایانی قراردادش را هم در این تیم بماند، این در حالی بود که باشگاه‌هایی همچون پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی نسبت به جذب او علاقه‌مند بودند.

خاویر تباس در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه (AFP)، در تمجید از فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: ما خوش‌شانس بوده‌ایم که برای سال‌های زیادی از بازی مسی لذت برده‌ایم اما مسی باید به دقت فکر کند که در گام بعدی می‌خواهد چکار کند. اگر مسی بارسلونا را ترک می‌کرد، ممکن بود به اعتباری که حالا دارد، لطمه بخورد. این درست است که لیونل می‌توانست پیشنهاد بهتری به لحاظ مالی دریافت کند اما به نظر من او باید اعتباری که در این 20 سال به دست آورده را حفظ کند.

وی ادامه داد: در صورت جدایی مسی از بارسلونا، این یک درام نخواهد بود. پیش از این کریستیانو رونالدو و نیمار هم از لالیگا رفته‌اند. نیمار به پاری‌سن‌ژرمن رفت و من فکر نمی‌کنم که لوشامپیونه با وجود او به سطح بالایی رسیده باشد. واقعیت این است. افرادی که فکر می‌کنند این بازیکنان هستند که رقابتی را تعریف می‌کنند، سخت در اشتباه هستند و خوشحالم که آنها چنین تفکری دارند، چون رشد نخواهند کرد.

مسی 33 ساله که با به ثمر رساندن 636 گل در 736 بازی، بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا به شمار می‌رود، تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده است که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین