کد خبر: ۶۷۷۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

رئال‌مادرید ال‌کلاسیکوی کرونا را فتح کرد

ال‌کلاسیکوی شماره ۲۷۸ در حالی که تماشاگر نداشت به سود رئال خاتمه یافت تا اولین ال‌کلاسیکوی کومان با بارسلونا تلخ تمام شود.
رئال‌مادرید ال‌کلاسیکوی کرونا را فتح کرد
آفتاب‌‌نیوز :

ال‌کلاسیکوی ۲۷۸ امروز در ورزشگاه نوکمپ در حالی آغاز شد که هیچ هواداری روی سکوها نبود. در اتفاقی نادر پیش از این بازی هم بارسلونا و هم رئال‌مادرید در بازی هفته قبل‌شان در لالیگا شکست خورده بودند و نیاز مبرم به پیروزی داشتند. رئال در نهایت ۳ بر یک این دیدار را از بارسلونا برد تا هم ناکامی‌ها را جبران کرده باشد و هم بعد از ۴ سال چند ماه در نوکمپ پیروز شود.

در حالی که ال‌کلاسیکو ۱۸ سال اخیر فقط یک مرتبه بدون‌گل تمام شده بود، دقیقه ۵ مشخص شد این بازی هم بدون‌گل نخواهد شد. اولین موقعیت جدی رئال را بنزما با پاس در عمقش خلق کرد و والورده با شوتی محکم این واسه را به قعر دروازه بارسا فرستاد.

اما بارسا خیلی زود جبران کرد. دقیقه ۸ پاس آلبا را در دهانه دروازه فاتی تبدیل به گل کرد.

بعد از گل‌های بازیکنان جوان، مسی و بنزما برترین گلزنان دو تیم در ال‌کلاسیکو فرصت‌هایی داشتند که کورتوا و نتو مهار کردند. در نهایت این نیمه با همان دو گل دقایق ابتدایی تمام شد.

دقیقه ۶۳ راموس پنالتی‌ای که گرفته بود را به آرامی وارد دروازه بارسا کرد. داور در این صحنه بعد از اعتراض راموس با استفاده از VAR پیراهن کشیدن لانگله را پنالتی تشخیص داد.

کومان با به میدان فرستادن گریزمن، دمبله و ترینکائو تلاش کرد از باخت در اولین ال‌کلاسیکو فرار کند.‌ با این حال رئال هم حملات خطرناکی داشت و حتی توانست گل سوم را هم بزند. مودریچ دقیقه ۹۰ این گل را به ثمر رساند.

در پایان نتیجه ۳ بر یک پابرجا ماند تا این بازی همانند بازی برگشت فصل قبل هم به سود رئال تمام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین