کد خبر: ۶۷۷۳۸۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

وضعیت کاشمر بحرانی است

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرستان کاشمر، وضعیت این شهرستان را به لحاظ ابتلا به کرونا بحرانی اعلام کرد و گفت: تخت‌های بیمارستان این شهرستان در حال پُر شدن است.
وضعیت کاشمر بحرانی است
آفتاب‌‌نیوز :

مسلم ‌ساقی شنبه ‌شب در حاشیه بازدیدهای میدانی جهت بررسی وضعیت اجرای پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان شهید مدرس(ره) کاشمر بسیار زیادند.

وی ادامه داد: متاسفانه طی سه روز گذشته هفت بیمار بستری در بیمارستان شهید مدرس(ره) براثر کرونا جان خود را دست داده‌اند و لازم است که مردم در خانه بمانند و در صورت ضرورت حضور در بیرون از منزل حتما پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله‌گذاری ‌اجتماعی را رعایت‌ کنند.

فرماندار شهرستان کاشمر با اشاره به تعطیلی یک هفته‌ای مدارس این شهرستان گفت: این ویروس کرونا نیست که میزبان خود را انتخاب می‌کند بلکه شهروندان هستند که با رفتارهای خود و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی این ویروس را انتخاب می‌کنند.

ساقی با اشاره به وضعیت بحرانی شهرستان کاشمر بار دیگر از عموم مردم خواست در محافل عمومی حضور پیدا نکنند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۳۳۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید-۱۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۲۰ تن رسید و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز، هشدار یا زرد کرونا هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین