کد خبر: ۶۷۷۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
تبلیغات

اجاره باند و رقص نور در تهران

برای برگزاری هر نوع مراسمی چه از سیستم صوتی خودتان استفاده می‌کنید و چه قصد دارید باند را اجاره کنید حتما از سالم بودن و نو بودن سیستم مطمئن شوید.
آفتاب‌‌نیوز :

اگر قصد برگزاری مراسم دارید و اجاره باند و رقص نور را در برنامه‌ی خود قرار داده اید بهتر است این کار را به کسی بسپارید که مسئولیت حمل و نقل و نصب تجهیزات را به عهده بگیرد تا شما با وجود مشغله زیاد و ترافیک شدید تهران از این بابت خیالتان آسوده باشد. علاوه بر این باید از سلامت و کیفیت بالای سیستم‌ها نیز مطمئن باشید.

هنگامی که شما تصمیم میگیرید جشن یا مهمانی ترتیب دهید در ابتدا به یک سری تجهیزات و لوازم نیاز دارید؛ فرقی ندارد جشن شما کوچک و خودمانی باشد یا یک مراسم بزرگ با تعداد زیادی مهمان.

اجاره باند و رقص نور در تهران

یکی از کار‌هایی که لازم است انجام دهید اجاره باند و سیستم صوتی است.

شاید هنگام برنامه ریزی برای جشن به خاطر زمان کمی که دارید یا بودجه کمی که تعیین کرده اید بخواهید برخی موارد را از لیست خود حذف کنید.

مثلا درست است که گل آرایی و بادکنک آرایی به زیبایی جشن اضافه میکند و برای مراسم‌هایی مثل تولد و عقد گزینه‌ی بسیار مناسبی است، ولی میتوان برای کاهش هزینه‌ها آن را حذف کرد.

اما اجاره باند جز موارد واجب برای جشن است. به خصوص اگر خودتان هیچگونه سیستم صوتی نداشته باشید و بخواهید در مراسم، موزیک پخش کنید.

مورد دیگر اجاره رقص نور است که با ایجاد نور‌های رنگی، افکت‌های خاص و پخش مه در فضا به جشن شما جلوه خاصی میدهد.

چرا اجاره باند از گرشا صوت؟

این روز‌ها برای برگزاری جشن اقدامات زیادی لازم است که انجام شود و وقت زیادی از شما گرفته می‌شود.

پس بهترین راه این است که برخی از کار‌ها را به دیگران بسپارید تا بتوانید با خیال راحت به کار‌های مهمتر خود برسید.

گرشا صوت برای راحتی شما و جلوگیری از هدر رفتن وقتتان امکان اجاره آنلاین و ارسال درب منزل را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

شما میتوانید برای اجاره باند و رقص نور یا هر کدام از تجهیزات مورد نیازتان با شماره زیر تماس بگیرید و پس از هماهنگی با مشاوران ما، آدرس و لوکیشن خود را از طریق پیامرسان ارسال کرده و تجهیزات را در روز تعیین شده تحویل بگیرید.

علاوه بر ارسال سیستم‌های صوتی و نورپردازی، اپراتور تمام تجهیزات را در محل مورد نظرتان نصب میکند و شما دیگر نگرانی بابت نصب تجهیزات و احتمال آسیب به آن‌ها ندارید.

اپراتور‌های مربوطه لوازم را به طور کامل نصب کرده و برای اطمینان شما، تست سلامت اجناس انجام می‌شود.

در صورتی که لوازم را برای یک روز اجاره کرده باشید، اپراتور روز بعد برای جمع آوری و بازگشت سیستم‌ها مراجعه میکند و تمام وسایل توسط شخص اپراتور جمع آوری می‌شود.

اجاره باند و رقص نور در تهران

راهنمای اجاره باند و رقص نور

شما عزیزان میتوانید برای اجاره باند غرب تهران، شمال تهران و شمال شرقی تهران با شرکت تماس بگیرید و سیستم صوتی مورد نظر خود را سفارش دهید.

تعداد و نوع باند بستگی به ابعاد فضای شما وتعداد مهمانان دارد؛ مثلا برای فضای ۱۰۰ متری، یک باند کافیست و صدا کاملا مناسب و با کیفیت پخش می‌شود.

باند‌ها از نوع اکتیو بوده و قابلیت اتصال از راه‌های مختلف را دارد. شما میتوانید از طریق فلش موزیک پخش کنید یا با استفاده از بلوتوث به گوشی یا لپتاپ وصل شوید و خیلی راحت از راه دور موسیقی مورد نظر خود را پخش کنید و صدا را کم و زیاد کنید.

امکان اتصال کابل AUX نیز وجود دارد و برای اتصال میکروفون و انواع ساز میتوانید از این باند‌ها استفاده کنید.

برای اجاره رقص نور لازم به ذکر است که این رقص نور‌ها به صورت پکیج ارائه میشود تا در طول زمان جشن، تنوع داشته و نور‌ها به طور مرتب تغییر کند.

در پکیج شماره یک، چهار عدد از لوازم نورپردازی روی پایه T قرار میگیرند. این اقلام شامل دستگاه مه ساز ۹۰۰ وات، لیزر نقطه‌ای با رنگ‌های قرمز و سبز، یک عدد افکت ۳۰ لنز و فلشر ۶۰ وات SMD میباشد.

در پکیج شماره دو از لیزر خطی استفاده شده است و رنگ‌های آن شامل قرمز و سبز است. در کنار آن از افکت ۶۰ لنز مینی هفت رنگ، پار LED هفت رنگ و دستگاه مه ساز استفاده شده است.

اگر شما مایل هستید که از بلک لایت در مراسم خود استفاده کنید میتوان آن را داخل پکیج قرار داد یا با یکی از لوازم نورپردازی جابجا کرد.

نکات مهم قبل از اجاره باند

قبل از اجاره باند و سایر لوازم حتما محل برگزاری جشن را انتخاب کنید. زیرا ممکن است با توجه به ابعاد سالن تعداد باند یا رقص نوری که اجاره کرده اید زیاد یا کم باشد.

علاوه بر آن باید مطمئن شوید محلی که برای مهمانی انتخاب کردید مناسب بوده و میتوانید باند اجاره کنید و بدون مزاحمت برای ساکنین محل، جشن خود را برگزار کنید.

قبل از روز جشن حتما پلی لیستی از آهنگ‌های مناسب را تهیه کنید تا هنگام برگزاری جشن، وقت شما برای پیدا کردن آهنگ هدر نرود. همچنین با این کار، شما قبل از اجاره باند، میدانید قرار است از چه طریقی به باند متصل شوید و سیستم مناسب خود را انتخاب و اجاره می‌کنید.

مثلا اگر روز مهمانی تصمیم بگیرید آهنگ‌ها از گوشی یکی از افراد پخش شود، اما سیستم شما امکان اتصال از طریق بلوتوث را نداشته باشد تمام برنامه‌های شما به هم میریزد و باید در لحظه آخر دنبال فلش و لپتاپ برای جابجایی آهنگ باشید.

نکته‌ی دیگر در زمان جشن این است که اگر مهمانی را در منزل شخصی برگزار میکنید و قرار نیست همه‌ی وسایل خانه از سالن خارج شود حتما قسمتی را برای قرارگیری پایه باند و رقص نور تعبیه کنید تا این لوازم سد راه مهمانان نشود و به راحتی به برق وصل شود.

اجاره باند و رقص نور در تهران

سخن آخر

برای برگزاری هر نوع مراسمی چه از سیستم صوتی خودتان استفاده می‌کنید و چه قصد دارید باند را اجاره کنید حتما از سالم بودن و نو بودن سیستم مطمئن شوید.

سیستم‌های قدیمی هر چقدر که از برند خوب و مطرحی باشند، اما به دلیل استفاده‌ی زیاد فرسوده شده و کارایی خود را از دست می‌دهد.

اگر به جز باند، کابل‌ها هم قدیمی باشد ریسک برگزاری مراسم با آن‌ها خیلی بالاتر میرود و احتمال قطع شدن صدا وجود خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین