کد خبر: ۶۷۷۴۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

شهادت دومین مدافع سلامت بوشهر

محمد رضا رزمی، از پرسنل بیمارستان سلمان فارسی به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.
شهادت دومین مدافع سلامت بوشهر
آفتاب‌‌نیوز :

زهرا نویدی‌فرد (مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر) طی پیامی شهادت دومین شهید مدافع سلامت در تامین اجتماعی استان، شهید محمد رضا رزمی از پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان سلمان فارسی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه‌ تعالی

“انا لله و انا الیه راجعون“

خبر شهادت پر افتخار دومین شهید مدافع سلامت تامین اجتماعی استان بوشهر، شهید محمدرضا رزمی از پرسنل خوش قلب و فداکار بیمارستان سلمان فارسی بوشهر که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا و در راه خدمت به مردم شریف استان به علت ابتلا به بیماری کرونا به خیل شهدای مدافع سلامت و همرزمان شهیدش پیوست، موجب تاثر و تالم شدید قلبی بنده و سایر همکاران گردید.

بی‌شک فقدان عزیزانی که ایثارگرانه با گذشتن از سلامتی و نثار جان خود جان بسیاری از انسانها را نجات داده و زمینه آسایش و امنیت روحی و روانی جامعه را فراهم می‌نمایند بسیار مایه تاثر و تاسف است و پر کردن خلاء چنین انسان‌های دلسوز و متعهدی سهل و آسان نخواهد بود.

اینجانب با قلبی سرشار از اندوه ضمن ابراز همدردی، شهادت این مدافع سلامت را به خانواده داغدار وی، جامعه بزرگ تامین اجتماعی، مردم شریف استان بوشهر و تمامی کارکنان حوزه سلامت، تسلیت عرض نموده و برای آن شهید علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین