کد خبر: ۶۷۷۷۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۱

آلگری جانشین توخل در پاری‌سن‌ژرمن می‌شود؟

دنیای ورزش تورنتو نوشت: سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس دوباره‌ نامش به عنوان گزینه جانشینی توماس توخل در پاری‌سن‌ژرمن مطرح شده است.
آلگری جانشین توخل در پاری‌سن‌ژرمن می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

نشریه فرانسوی «Le10Sport» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ نام ماسیمیلیانو آلگری بار دیگر به عنوان گزینه جانشینی توماس توخل در پاری‌سن‌ژرمن مطرح شده است. بر اساس این گزارش جایگاه توخل در PSG پس از شروع نه‌چندان مطمئن این تیم در فصل جاری متزلزل است.

بر اساس این گزارش، آلگری که سابقه سرمربیگری در تیم‌های میلان و یوونتوس را دارد، گزینه اول پاری‌سن‌ژرمن برای جانشینی توخل است، اما مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پیشین تاتنهام هم یکی از کاندیداهای هدایت پاریسی‌ها به شمار می‌رود. آلگری که اخیراً گفته بود آماده بازگشت به عرصه مربیگری است، پیش از این بحث حضورش روی نیمکت تیم‌های منچستریونایتد و اینتر مطرح بود.

آلگری که در آخرین تجربه سرمربیگری‌اش، یوونتوس را به پنج عنوان قهرمانی متوالی در سری A ایتالیا، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا رساند، پس از اینکه با مسئولان این باشگاه برای ادامه همکاری به توافق نرسید، تابستان 2019 جای خود را به مائوریتزیو ساری داد.

پاری‌سن‌ژرمن از هشت بازی اولش در لوشامپیونه فرانسه 6 برد و 2 شکست تجربه کرده و صدرنشین این رقابت‌هاست، اما در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی با نتیجه 2-یک مغلوب منچستریونایتد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین