کد خبر: ۶۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸

پیرلو: هنوز منتظر تست کرونای رونالدو هستیم/ مهار مسی نیاز به شیوه‌ای متفاوت دارد

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید نتیجه گرفتن تیمش در بازی خانگی مقابل بارسلونا در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مستلزم از خودگذشتگی بازیکنانش در این بازی است.
پیرلو: هنوز منتظر تست کرونای رونالدو هستیم/ مهار مسی نیاز به شیوه‌ای متفاوت دارد
آفتاب‌‌نیوز :

 آندره‌آ پیرلو در نشست خبری پش از بازی فردا شب (چهارشنبه) یوونتوس مقابل بارسلونا در شهر تورین که از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز خواهد شد، به تشریح آخرین وضعیت تیمش پرداخت.

در حال حاضر کریستیانو ستاره پرتغالی یوونتوس به دلیل مبتلا بودن به کرونا شانسی برای بازی مقابل لیونل مسی و یارانش ندارد اما پیرلو می‌گوید یوونتوس منتظر جواب تست جدید کرونای رونالدو است تا بلکه راهی برای گرفتن مجوز حضور او در این بازی پیدا کند. البته او اعتراف کرد که ناآمادگی رونالدو به دلیل دو هفته خانه‌ نشینی ممکن است مانع از حضورش در ترکیب بیانکونری شود.

پیرلو گفت: ما باید منتظر نتیجه تست رونالدو بمانیم. فکر می‌کنم که نتیجه آن امشب مشخص شود. اول از همه ما باید ببینیم نتیجه تستش چه می‌شود و بعد از آن درباره‌اش تصمیم‌گیری می‌کنیم. در حال حاضر همه چیز روی هواست و اصلاً معلوم نیست که او بتواند بازی کند. با این حال ما امیدواریم شرایط پیش آید که بتوانیم درباره استفاده از او فکر کنیم هرچند که بعد از 15 روز خانه‌نشینی سخت است که او بتواند به میدان برود.

پیرلو در ادامه با اشاره مصدومیت سه مدافع میانی تیمش یعنی جورجو کیه‌لینی، ماتیس دلیخت و لئوناردو بونوچی که دو نفر اول قطعاً غایب هستند و نفر سوم به دلیل مصدومیت مقابل هلاس ورونا در بازی یکشنبه شب حضورش مقابل بارسلونا در هاله‌ای از ابهام است، گفت: کیه‌لینی بازی نمی‌کند. بونوچی هم تلاش می‌کند که به موقع آماده شود و در مورد دلیخت هم هنوز پزشکان تیم به ما اجازه استفاده از او را نداده‌اند. ما روی بازیکنانی که آماده‌اند حساب می‌کنیم. بارسلونا تیم قدرتمندی دارد و ما باید عملکردی فوق‌العاده داشته باشیم. برای این بازی بازیکن قطعا باید از خودگذشتگی کنند. در این مسابقه من از 4 مدافع استفاده خواهم کرد چون فقط 4 مدافع داریم.وستون مک کنی در حال تمرین است اما من فکر نمی‌کنم که او بتواند در خط دفاعی بازی کند.

سرمربی یوونتوس که تیمش هنوز نباخته اما از 5 بازی اولش در سری A تنها 9 امتیاز گرفته است، با اشاره به اهمیت کسب امتیاز در بازی برابر بارسلونا گفت: درست است که تیم ما در حال بازسازی است اما ما نمی‌توانیم در هر مسابقه‌ای هم امتیاز از دست بدهیم. خوشحالم که شانس رقابت با باشگاه‌ها و بازیکنان بزرگ را داریم. بازی‌مان مقابل بارسلونا یک بازی سرنوشت‌ساز نیست اما ما به دنبال راهی برای اثبات ارزش‌های‌مان هستیم. لیونل مسی هنوز هم در اوج است. من در زمان بازی‌ام بارها با او روبه‌رو شده‌ام و فردا برای اولین بار به عنوان مربی این کار را انجام خواهم داد. این بازیکنان را باید به شیوه‌ای متفاوت مهار کرد و امیدوارم که فردا شب جزو شب‌های خوب او نباشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین