کد خبر: ۶۷۷۸۱۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

پیانیچ: بازی در کنار «مسی» و «رونالدو» لذت‌بخش است

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا، گفت: «لیونل مسی» و «کریستیانو رونالدو» دو بازیکنی هستند که همیشه در میان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به یاد همه می‌مانند و من از اینکه در کنار این دو نفر بوده‌ام، لذت بردم.
پیانیچ: بازی در کنار «مسی» و «رونالدو» لذت‌بخش است
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های فوتبال یوونتوس و بارسلونا امشب در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

«میرالم پیانیچ» بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال یوونتوس که در فصل نقل و انتقالات تابستان به تیم بارسلونا پیوسته، در گفت و گو با اسکای اسپرت، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که به ایتالیا برگشتم. من همه افرادی که با آن‌ها کار کردهام را دوست دارم. خاطرات شگفت‌انگیزی از حضور در یوونتوس دارم.

وی ادامه داد: ما در لالیگا شروع خوبی نداشتیم اما فصل طولانی است و باید نتایج خود را جبران کنیم. مربی تیم جدید است و تفکرات جدیدی دارد. ما باید مشکلاتمان را هرچه زودتر و قبل از اینکه امتیازات بیشتری از دست بدهیم، رفع کنیم.

پیانیچ در پاسخ به این پرسش آیا در خصوص یوونتوس با «لیونل مسی» صحبت کرده یا نه، گفت: من با او در این خصوص صحبت کردم و واضح است که صحبت‌های خوبی باهم داشته‌ایم. ما برای بازی آماده هستیم و امیدوارم که بازی خوبی در مقابل حریف ارائه دهیم.

هافبک بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا در مورد تفاوت‌های مسی و «کریستیانو رونالدو»، تصریح کرد: آنها بازیکنان خارق العاده‌ای هستند. مسی از بیرون از باشگاه مانند یک فرازمینی به نظر می‌رسید و او واقعا هم فرازمینی است. وقتی توپ را در اختیار دارد، کارهای عجیبی رقم می‌زند. آن‌ها دو بازیکنی هستند که همیشه در میان بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال به یاد همه می‌مانند و من از اینکه در کنار این دو نفر بوده‌ام، لذت بردم.

حضور رونالدو در دیدار امشب به دلیل مبتلا شدن او به کرونا و مثبت بودن تستش، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پیانیچ در این خصوص، گفت: ما خواهیم دید که رونالدو بازی می‌کند یا نه. من جویای حال او شدم و او من گفت که حالش خوب است. امیدوارم تست او منفی شود چرا که سلامتی او از همه‌چیز مهم‌تر است. اگر او در زمین باشد من از وجود او لذت خواهم برد اما اگر هم او نتوانست در زمین حاضر شود این موضوع به نفع ما تمام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین