کد خبر: ۶۷۷۸۳۹
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

محمودزاده: چرا فقط مردم و اصناف هرینه کرونا را بپردازند؟

نایب رییس کمیسیون کشاورزی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی از سیاست های دولت در خصوص تعطیلی های اصناف به دلیلی شیوع کرونا انتقاد کرد و گفت: چرا اصناف و بازاریان را بدون حتی یک ریال کمک مالی تحت فشار قرار می دهید؟ مردم و اصناف با این گرانی کمرشکن و مشکلات معیشتی خانواده خود را چگونه تامین کنند؟
آفتاب‌‌نیوز :

جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور و وزیر بهداشت گفت: در این شرایط سخت کرونایی از وضعیت بیماران کرونا در بیمارستان های دولتی خبر دارید؟ نبود امکانات و تجهیزات و حتی کمبود آمپول ایرانی رمدسیویر و دستگاه های اکسیژن ساز و سایر امکانات این حوزه کادر درمانی و خود بیماران را با استرس شدید روبه رو کرده است.

وی افزود: مطابق اصل سوم قانونی اساسی مگر بهداشت و درمان رایگان نیست؟ بیماران کرونایی با هرینه های میلیونی نمی توانند داروی خود را تامین کنند،چرا به شورای عالی بیمه دستورات لازم را در این خصوص نمی دهید؟

محمودزاده: چرا فقط مردم و اصناف هرینه کرونا را بپردازند؟

نایب رییس کمیسیون کشاورزی بیان کرد: برای کنترل بیماری کرونا چرا اصناف و بازاریان را بدون حتی یک ریال کمک مالی تحت فشار قرار می دهید؟ مردم و اصناف با این گرانی کمرشکن و مشکلات معیشتی خانواده خود را چگونه تامین کنند؟ چرا فقط به بازاریان فشار می آورید؟ چرا بانک ها و بنگاه های مالی و شرکت های دولتی را تعطیل نمی کنید؟ آیا به جای دولت مردم باید هرینه های کرونا را بپردازند؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین