کد خبر: ۶۷۷۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵

نتیجه تست کرونای شهردار تهران اعلام شد

مدیرعامل شرکت شهرسالم با اشاره به ابتلای ۲۳۰۰ نفر در شهرداری تهران به کرونا گفت:‌ علیرغم فوت خواهر شهردار تهران به دلیل کرونا خوشبختانه تست کرونای حناچی مثبت نبوده است.
نتیجه تست کرونای شهردار تهران اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم درباره وضعیت کرونا در میان پرسنل و مدیران شهرداری تهران اظهار داشت: در موج‌های جدید کرونا میزان شیوع نسبت به موج‌های اول و دوم گسترده‌تر شده و میزان انتقال نیز افزایش یافته است.

وی گفت: البته نسبت به کل جامعه آمار ابتلا به کرونا در حوزه شهری کمتر بوده و خوشبختانه مورد جدیدی از مرگ و میر به دلیل ابتلا به ویروس کووید ـ ۱۹ به وقوع نپیوسته است.

مدیرعامل شرکت شهرسالم با بیان اینکه از هر ۱۵۰ تست کرونا از افراد مشکوک به این بیماری ۱۰ تا ۱۲ مورد، نتیجه PCR آنها مثبت می‌شود، گفت: تست کرونا فقط برای افرادی که مشکوک به این بیماری بوده‌اند یا مواجهه شدید با افراد مبتلا داشته‌اند در شهرداری انجام می‌گیرد و با توجه به این آمار کمتر از ۱۰ درصد از افراد مشکوک نتیجه تست آنها مثبت بوده است.

چوبینه گفت: تا کنون ۲۳۰۰ نفر در شهرداری تهران مبتلا به کرونا شده‌اند که البته همه این افراد دارای علائم نبوده و برخی ناقلان بی‌علامت بوده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اخیراً پیروز حناچی شهردار تهران با توجه به فوت خواهرش تست کرونا انجام داده یا خیر،‌گفت: خواهر شهردار تهران نتیجه تست کرونای آن مثبت بوده که متأسفانه به دلیل ابتلا به کووید ـ ۱۹ و بیماری زمینه‌ای جان خود را از دست داده است. شهردار تهران نیز اخیراً تست کرونا از آن انجام گرفت که خوشبختانه نتیجه تست مثبت نبود.

مدیرعامل شرکت شهرسالم در ادامه ضمن تشکر از وزارت بهداشت به دلیل اختصاص واکسن کرونا به کارکنان بهشت‌زهرا (س)، گفت:‌پس از رایزنی با این وزارتخانه حدود هزار واکسن آنفلوآنزا برای کارکنان بهشت‌زهرا (س) ارسال شد که همه واکسن‌ها به این افراد تزریق شده است ولی هنوز واکسنی برای کارکنان کلینیک‌های درمانی شهرداری، سالمندان و افراد در معرض خطر مانند کارکنان آتش‌نشانی و پسماند اختصاص نیافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین