کد خبر: ۶۷۷۹۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

توهین ترامپ به زن جو بایدن: او خیلی چاق است!

دونالد ترامپ در سخنرانی انتخاباتی خود در ایالت آریزونا در حالی که درباره کامالا هریس، معاون جو بایدن صحبت می‌کرد با بی احترامی به همسر بایدن، وی را زنی چاق خواند و وی را مسخره کرد.
توهین ترامپ به زن جو بایدن: او خیلی چاق است!
آفتاب‌‌نیوز :

رئیس جمهور آمریکا در کارزار انتخاباتی خود در ایالت آریزونا به همسر بایدن توهین کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی در شهر بول هد در ایالت آریزونای آمریکا گفت: او (کامالا هریس) در یک تجمع انتخاباتی گفت وضعیت من اسفناک است، اما او نسبت به جوبایدن خواب آلود بسیار باهوش‌تر است. اما من هم اکنون می‌توانم بگویم که شاهد وضعیت متفاوتی هستم. آن‌ها به شدت درمانده شده اند. آن‌ها به شدت مایوس شده اند. اما ما خود را به بی تفاوتی نزده ایم. شما اظهارات دیروز او (بایدن) را دیدید. او مرا با اسم جورج خطاب کرد. این غیرقابل باور است. من نمی‌دانم که باید خوشحال باشم یا نباشم. همسر وی هم در کنارش ایستاده بود. او خیلی چاق است!

وی افزود: شما می‌توانستید شاهد این موضوع باشید که او (بایدن) تحت استرس قابل توجهی بود. در یکسال گذشته آن‌ها به روشی دیوانه وار حرکت می‌کنند. آن‌ها همانند افراد دیوانه عمل می‌کنند. اما وضعیت من بسیار خوب است. من از همه شما متشکرم.

وی افزود: رسانه‌های جعلی شمار حضار را در اینجا نشان نمی‌دهند. آن‌ها هرگز این کار را انجام نمی‌دهند. دیروز تنها ۱۰ نفر در زمان سخنرانی جو بایدن خواب آلود حضور داشتند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
3
الان فکر نمیکنید که شما دارید به افراد چاق توهین میکنید؟!!!! تیتر رو بخونید دوباره لطفاً.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
1
0
اولا چاقی توهین نیست.ثانیا ترامپ حتی به فکرسلامتی زن رقیبش هم هست خواسته بهش یادآوری کنه رژیم بگیره ولاغرکنه و سالم باشه.چراموج منفی میدی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین