کد خبر: ۶۷۷۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

ترامپ با سناریویی مشابه کارتر مواجه می‌شود؟

ناتوانی ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا در امریکا قابل قیاس با ناتوانی کارتر در آزاد کردن گروگان‌های امریکایی در ایران است که پس از تسخیر سفارت امریکا در تهران به گروگان گرفته شدند.
ترامپ با سناریویی مشابه کارتر مواجه می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- شبکه خبری "سی ان ان" با اشاره به احتمال یک دوره‌ای شدن ریاست جمهوری دونالد ترامپ مشابه سناریوی رخ داده برای "جیمی کارتر" رئیس جمهوری سابق آمریکا می‌نویسد: "ترامپ ممکن است با وضعیت مشابه "جیمی کارتر" در سال ۱۹۸۰ میلادی مواجه شود.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ کارتر به دلیل ناکامی در مقابله با یک بحران ملی در انتخابات شکست خورد و نتوانست رئیس‌جمهوری دو دوره‌ای شود.

ناتوانی ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا در امریکا قابل قیاس با ناتوانی کارتر در آزاد کردن گروگان‌های امریکایی در ایران است که پس از تسخیر سفارت امریکا در تهران به گروگان گرفته شدند. با این حال، تفاوت‌هایی میان زمان فعلی و دوره کارتر وجود دارند. ترامپ هنوز پایگاه حامیان خود که از بین مسیحیان اونجلیکال، روستائیان و افراد کمتر تحصیلکرده سفیدپوست هستند را حفط کرده است. اکنون جامعه امریکا قطبی شده و حزب جمهوری‌خواه از نظر ایدئولوژیک یکدست‌تر از دوره کارتر دموکرات است".

این شبکه می‌افزاید: "در این میان، اما مهم‌ترین عامل تاثیرگذار شیوع کرونا است. به دلیل شیوع این ویروس بسیاری از امریکایی‌ها از طریق پستی در انتخابات شرکت کرده‌اند. رای دادن زودهنگام و پستی به نفع دموکرات‌ها خواهد بود و نشان می‌دهد نگرانی نسبت به مدیریت بحران کرونا توسط ترامپ افزایش یافته است. از سوی دیگر ارزیابی جمعیت‌شناختی در مناطق مختلف نشان می‌دهد که بایدن همانند تجربه چهل سال پیش ریگان اکثر آرای الکترال را از آن خود خواهد کرد".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
11
تاوانی که مردم ایران بابت گروگانگیری آمریکایی ها دادن هنوز تمامی ندارد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین