کد خبر: ۶۷۸۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

علی کریمی دیگر نمی‌تواند به استقلال کمک کند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، گفت: علی کریمی برای استقلال زحمات زیادی کشید اما به اعتقاد من هر بازیکنی که در چنین شرایطی برای تمدید قرارداد خود خواسته های عجیبی داشته باشد، نمی تواند به استقلال کمک کند.
علی کریمی دیگر نمی‌تواند به استقلال کمک کند
آفتاب‌‌نیوز :

«میثم منیعی‌» درباره حضور محمود فکری با امیدواری حرف ‌می‌زند. او اعتقاد دارد هواداران استقلال از او انتظار قهرمانی دارند. شاید در نساجی مازندران او خوب نتیجه گرفته باشد اما نساجی با استقلال از زمین تا آسمان تفاوت دارد.

فکری هدایت استقلال را برعهده گرفته است، نظرت چیست؟

محمود فکری از خانواده استقلال و بزرگ تیم محسوب‌‎می شود. چندین سال در این تیم حضور داشته و بازوبند کاپیتانی آبی‌پوشان را بر دستان خود بسته و صلاحیت حضور بر روی نیمکت آبی‌پوشان را داشته است. او در مقطع فعلی که استقلال حواشی زیادی داشت بهتریثن گزینه برای هدایت این تیم بود.

او در این مقطع کار سختی پیش رو خواهد داشت؟

کار کردن در استقلال خیلی سخت است و این نه تنها برای فکری بلکه برای هر مربی دیگری نیز چنین موضوعی صدق می‌کند. فکری چندین سال در استقلال حضور داشته و از همه حاشیه‌های این تیم باخبر است. او می‌داند باید چه کاری را انجام دهد و چه کاری را انجام ندهد. فقط یک نکته مهم را فکری در نظر داشته باشد.

چه نکته‌ای؟

اینکه هواداران استقلال از او انتظار قهرمانی دارند، شاید در نساجی مازندران او خوب نتیجه گرفته باشد اما نساجی با استقلال از زمین تا آسمان تفاوت دارد و هواداران استقلال از وی انتظار دارند تا بتواند روزهای خوبی را برایشان به وجود آورد.، روزهایی که ختم به قهرمانی شود.

استراماچونی سایه‌اش بر روی فکری خواهد بود؟

استراماچونی فراموش شده است، پیش از فکری فرهاد مجیدی هدایت استقلال را بر عهده داشت و نباید نام او برای مربیان استقلال دردسرساز شود. فکری برای روزهای سخت آماده است و در این موضوع شکی نیست.

هواداران استقلال از فکری انتظار قهرمانی دارند، اگر به جای فکری امیر قلعه‌نویی و یا مورینیو نیز هدایت آبی‌پوشان را بر عهده می‌گرفت نیز این درخواست از آنها وجود داشت.

نظرت درباره دستیاران فکری در استقلال چیست؟

آنها از بازیکنان استقلال بوده‌اند و انتخابات خوبی از سوی محمود فکری صورت گرفت. باید تقسیم کار از سوی فکری صورت بگیرد تا این نفرات بتوانند به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهند. اشتباهی که فرهاد مجیدی در استقلال انجام داد خوشبختانه فکری تکرار نکرد.

اشتباه مجیدی چه بود؟

فرهاد مجیدی به جز مجید نامجومطلق از افراد کوچک در کادر فنی خود استفاده کرد و این موضوع به او ضربه زد. متاسفانه همین انتخابات باعث شد تا مجیدی در همه کار ورد کند اما باید افرادی در کادر فنی حضور داشته باشند که بار سرمربی را به دوش بکشند. یکی باید حاشیه‌ها را کنترل کند، یکی بازیکنان را مدیریت کند و یکی در بحث فنی کمک کند و ... اما در دوران مجیدی این مسایل وجود نداشت.

علی کریمی در حال جدایی از استقلال است؟

علی کریمی برای استقلال زحمت کشید اما اگر بازیکنی بخواهد با استفاده از شرایط در استقلال بماند حضورش در این تیم اشتباه است. بازیکنی که در دقیقه ۹۰ و با پول هنگفت پیراهن استقلال را بپوشد نمی‌تواند برای آبی‌پوشان مثمر ثمر باشد. بازیکن باید قدر پیراهن استقلال را بداند و این قدر هواداران را اذیت نکند. خیلی از بازیکنان بزرگ‌تر از کریمی در استقلال حضور داشتند که با دستمزد کمتر در این تیم بازی کرده اند و همه کار برای موفقیت استقلال انجام دادند. متاسفانه در این فوتبال بازیکنانی هستند که وقتی از استقلال جدا می‌شوند تازه متوجه می‌شوند چه اشتباه بزرگی را مرتکب شدند. بسیاری از بازیکنان بزرگ در فوتبال حضور داشته‌اند که آرزویشان پوشیدن پیراهن استقلال بود اما به این آرزو نرسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین