کد خبر: ۶۷۸۰۷۷
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

توخل: مگر یوونتوس، لیورپول، سیتی، رئال و بارسا صدرنشین لیگ‌های‌شان هستند؟

سرمربی پاری سن ژرمن عنوان کرد وضعیت تیمش آن طور که بقیه فکر می‌کنند نیست.
توخل: مگر یوونتوس، لیورپول، سیتی، رئال و بارسا صدرنشین لیگ‌های‌شان هستند؟
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آس، سرمربی پیشین بوروسیا دورتموند سومین سال حضور خود در PSG را پشت سر می‌گذارد که به قهرمانی پشت سر هم لیگ یک و حضور در فینال لیگ قهرمانان منجر شده است.

شکست هفته گذشته تیم پاریسی در لیگ قهرمانان توسط منچستر یونایتد یک شکست بزرگ برای این تیم بود، اما پیروزی مقابل باشاک شهیر در روز چهارشنبه باعث شد وضعیت پاریس در گروه H متعادل شود.

توخل احساس می‌کند که تیمش اعتباری را که شایسته آن است، دریافت نمی‌کند، زیرا تیم او بدون تعطیلات فصل جدید را شروع کرده است.

توخل گفت: مشکلی نیست، شما می‌توانید نسبت به من انتقاد کنید، مشکلی وجود ندارد، اما بیایید واقع‌بین باشیم. در ایتالیا، یوونتوس در لیگ اول است؟ نه. در انگلیس، لیورپول است یا منچسترسیتی؟ در اسپانیا، بارسلونا اول است یا رئال مادرید؟ نه؛ آن‌ها نیستند. چرا همه روی تیم ما زوم کردند؟ مردم فکر می‌کنند صدرنشینی و قهرمانی در لیگ فرانسه آسان است ولی این‌طور نیست. ما همیشه نمی‌توانیم روی چیزهای منفی و نظرات منفی تمرکز کنیم زیرا چیزهای مثبتی وجود دارد که باید درباره آن‌ها صحبت کرد. بدیهی است که مواردی نیز وجود دارد که به طور حتم بهبود می‌یابند و ما هرگز برای انجام این کار متوقف نخواهیم شد و بس.
پاری سن ژرمن در بازی بعدی خود باید در لیگ فرانسه برابر نانت قرار گیرد و سپس در لیگ قهرمانان با لایپزیگ دیدار خواهد داشت و برتری در این دیدار می‌تواند ثبات را به این تیم برگرداند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین