کد خبر: ۶۷۸۱۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵

مذاکره یوونتوس و دیبالا برای تمدید قرارداد متوقف شد/ شرط سخت ستاره آرژانتینی برای ماندن

باشگاه یوونتوس که چندی پیش برای افزایش مدت قرارداد ستاره آرژنتینی خود با او وارد مذاکره شده بود، دست از ادامه مذاکره کشیده است.
مذاکره یوونتوس و دیبالا برای تمدید قرارداد متوقف شد/ شرط سخت ستاره آرژانتینی برای ماندن
آفتاب‌‌نیوز :

خورخه آنتون مدیر برنامه‌های پائولو دیبالا به آرژانتین برگشته است چرا که مذاکره وی با باشگاه یوونتوس برای تمدید قرارداد این بازیکن آرژانتین متوقف شده است.

قرارداد دیبالا تا ماه ژوئن سال 2022 اعتبار دارد و با توجه به عملکرد خوب او در فصل گذشته بانوی پیر سعی در تمدید این قرارداد داشت. به همین دلیل هم خورخه آنتون از بیش از یک ماه پیش در تورین بوده تا مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد را با بیانکونری انجام دهد اما ظاهراً او در این مدت هرگز فرصتی برای ملاقات با فابیو پاراتیچی، مدیراجرایی باشگاه یوونتوس پیدا نکرده است چون که تمامی اعضای باشگاه از چند روز پیش - در واقع از زمان اعلام ابتلای بازیکن این تیم وستون مک‌کنی- در قرنطینه به سر می‌بردند.

طبق گزارش نشریه توتواسپورت تورین، آنتون هم از انتظار بی‌فایده برای پیدا کردن فرصت ملاقات با پاراتیچی خسته و عازم آرژانتین شده است. با توجه به شرطی که دیبالا برای تمدید قراردادش تعیین کرده، رخ دادن این اتفاق در شرایط مالی نابسامان باشگاه‌های اروپا به خاطر شیوع کرونا کمی سخت به نظر می‌رسد. دیبالا که اکنون سالانه 7 میلیون یورو از یوونتوس حقوق می‌گیرد، خواهان افزایش دوبرابر حقوقش شده است. یوونتوس به دلیل محدود شدن منابع مالی‌اش حاضر به پذیرش این شرط نیست و تداوم این روند می‌تواند به معنای جدایی دیبالا در پایان فصل باشد چرا که اگر این اتفاق رخ ندهد و ستاره آرژانتینی تا پایان قراردادش در تورین بماند، آن وقت می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از یووه جدا شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین