کد خبر: ۶۷۸۱۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴

نویدکیا: خطیبی هم مثل من فصل سختی پیش رو دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی دوستانه خوبی برابر آلومینیوم اراک برگزار کردیم.
نویدکیا: خطیبی هم مثل من فصل سختی پیش رو دارد
آفتاب‌‌نیوز :

نویدکیا در پایان دیدار دوستانه تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران افزود: این بازی برای ما بهتر از آلومینیوم بود، چون آنها تجربه اولشان بود که در نقش‌جهان بازی می کردند و شاید یک مقدار استرس داشتند.

وی ادامه داد: به نظرم اگر بتوانند دو سه نفر دیگر به تیم اضافه کنند، تیمشان پتانسیل این را دارد که خوب بازی کند. فقط خطیبی باید از لحاظ روحی و روانی بیشتر روی آنها کار کند تا بتوانند با تیم های لیگ برتری رقابت کنند.

نویدکیا گفت: خطیبی درست مثل من سال سختی را پیش رو دارد. البته سختی کار من به شکلی دیگر است ولی خطیبی باید روزهای سختی را بگذراند تا تیمش را به شرایط ایده آل برساند. من الان نمی توانم قضاوتی در مورد تیمشان داشته باشم. نمی دانم چقدر و چطور بدنسازی کرده اند و شاید می‌خواهند در طول فصل به شرایط ایده آل برسند.

وی افزود: در کل برای تیم من بازی خیلی خوبی بود. موقعیت های خیلی خوبی داشتیم و می توانستیم استفاده کنیم. این معضلی است که در یکی دو سال گذشته داشتیم و هنوز هم داریم و باید بتوانیم به شرایطی برسیم که بیشتر گل بزنیم.

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص جذب نفرات جدید گفت: نیاز به بازیکن جدید نداریم و تیم ایده آلی داریم و خیلی دلم نمی خواهد تغییرات زیادی در تیم ایجاد کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین