کد خبر: ۶۷۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳

سرقت با خودروی همسر

مرد سارق که با خودروی همسرش به دزدی می‌رفت در حالی تحت تعقیب قرار گرفته که پلیس همسر وی را بازداشت کرده است.
سرقت با خودروی همسر
آفتاب‌‌نیوز :

علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: دهم شهریور امسال پرونده‌ای با موضوع سرقت خانه در کلانتری ۱۲۸ تهران نو تشکیل و با دستور مقام قضایی به پلیس آگاهی تهران ارجاع شد. شاکی پرونده اظهار داشت برای چند ساعت از خانه خارج شده، اما وقتی برگشته با در شکسته خانه و سرقت اموالش به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان رو به رو شده است. پس از این شکایت در گام اول تحقیقات، کارآگاهان به محل وقوع جرم رفته و با بررسی صحنه سرقت موفق شدند شماره پلاک خودروی سارقان را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با استعلام شماره پلاک خودرو مالک آن به هویت سمیرا ساکن خیابان پیروزی شناسایی شد که با هماهنگی مقام قضایی کارآگاهان به محل سکونت وی رفته و ضمن دستگیری این زن در بازرسی از خانه‌اش بخشی از اموال مسروقه شاکی و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد اصالت کشف شد. اما سمیرا پس‌از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت، من در سرقت نقشی نداشتم همسرم به‌نام وحید سرقت را انجام داده و الان هم به یکی از شهرهای جنوبی کشور گریخته است و از محل مخفیگاه وی خبری ندارم.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه ردیابی‌ها برای دستگیری متهم اصلی پرونده ادامه دارد، گفت: با هماهنگی‌های قضایی همه اموال کشف شده به مالباخته تحویل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین