کد خبر: ۶۷۸۲۰۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

هشدار مقام ارتشی به آمریکا: خیال خام خود را عملی کنید، پاسخ پشیمان کننده خواهید گرفت

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش گفت: ملت شریف ایران مطمئن باشند فرزندان و سربازشان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از قابلیت و توانمندی بسیار بالایی برخوردار هستند و همه نیازهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از هوایی، زمینی و دریایی به دست دانشمندان و متخصصان ایرانی تولید می شود.
هشدار مقام ارتشی به آمریکا: خیال خام خود را عملی کنید، پاسخ پشیمان کننده خواهید گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: با توانمندی های بسیار خوبی که داریم تهدیدهای دشمن را رصد می کنیم و متناسب با تهدیدات، قابلیت دفاع لازم را در خودمان ایجادکرده ایم .

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از توانمندی و قابلیت دفاعی و تهاجمی خوبی برخوردار هستند و چنانچه دشمنی بخواهد خیال خام خود را عملی کند با پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ما رو به رو خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وظیفه همگان در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمن و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم افزود: اولین وظیفه ما این است که گوش به فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا باشیم و بر همه نیروهای مسلح، دولت، مجلس و قوه قضائیه و همه آحاد ملت فرض است که تدابیر و رهنمودهای معظم له را چراغ راه خود قرار دهند چرا که راه سعادت و نجات ما پیروی از تدابیر ایشان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین