کد خبر: ۶۷۸۲۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

سازمان ملل توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کند

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان فیلیپین در نامه‌ای به دبیر کل سازمان ملل خواستار واکنش و اقدام جدی این نهاد بین‌المللی در محکومیت توهین به پیامبر اسلام(ص) شد.
سازمان ملل توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کند
آفتاب‌‌نیوز :

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین در نامه سرگشاده ای به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل خاطرنشان کرد: متاسفانه در جمهوری فرانسه و با حمایت آقای مکرون رییس جمهوری این کشور، اتفاقاتی رخ داده که نزدیک به دو میلیارد مسلمان را ناراضی و آزرده کرده است.

اعضای این انجمن با بیان اینکه انتشار کاریکاتورهای وقیحانه مجله شارلی ابدو با سوژه توهین به حضرت محمد(ص) پیامبر عظیم الشان اسلام و حمایت رییس جمهوری ماجراجوی فرانسه نشانگر اوج دشمنی با مسلمانان جهان است، تاکید کردند: از آنجا که وظیفه اصلی سازمان ملل متحد استقرار صلح در جهان است، شما را به این نکته توجه می‌دهیم که اسلام، دین صلح و دوستی و پیامبر اسلام، پرچمدار صلح عادلانه است. آقای مکرون ایجاد تردید و نقد نسبت به موضوع موهوم هولوکاست را مصداق آزادی بیان و اندیشه ندانسته و آن را جرم تلقی می‌کند و لیکن، توهین به پیامبر اکرم (ص) را مورد تشویق قرار می دهد.

این نامه تصریح کرد: اقدام آقای مکرون و دولت فرانسه نه تنها حقوق دو میلیارد مسلمان جهان را پایمال کرده بلکه زمینه نقض همزیستی مسالمت آمیز و ایجاد ناامنی و خشونت را فراهم کرده است. مسلمانان اروپا و به‌ویژه پنج میلیون مسلمان در فرانسه با بهره گیری از تمدن اسلامی، همواره در توسعه و پیشرفت اروپا مشارکت داشته و جفا در حق آنان باید تقبیح شود.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین خطاب به گوترش نوشت: این انجمن از جناب عالی انتظار دارد ضمن محکوم کردن این اقدام موهن، مساعی جمیله خود را برای حمایت از مسلمانان جهان و جلوگیری از توهین به مقدسات آنان، اعمال کنید. واکنش و اقدام جدی سازمان ملل متحد در این مورد، موجب افزایش اعتبار این نهاد بین المللی و جلب اعتماد جهان اسلام خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
که چی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین