کد خبر: ۶۷۸۳۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

فیلم| ماجرای بازداشت جواد یساری در جشن عروسی در نی‌ریز

جواد یساری خواننده در یک عروسی در شهرستان نی ریز استان فارس برای ساعتی بازداشت شد. مقام‌های شهرستان نی‌ریز می‌گویند از ساعت و مکان برگزاری این عروسی خبر داشتند و از پدر داماد و سرآشپز این مراسم در کلانتری تعهد گرفته شده بود. اما آن‌ها بدون رعایت پروتکل‌ها عروسی را برگزار کردند که بعد از ۲ ساعت با حکم قضایی عروسی متوقف شد.
آفتاب‌‌نیوز :

یک عروسی در روستای ریزآب شهرستان نی‌ریز در فارس به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی متوقف شد و برگزارکننده آن با حکم قضایی به زندان منتقل شد. در این مراسم جواد یساری خواننده معروف برای ساعتی بازداشت شد.

جواد یساری، خواننده قدیمی در این عروسی مشغول اجرای برنامه بود که ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شدند و برنامه را لغو کردند. جواد یساری برای ساعتی بازداشت و سپس آزاد شد.

مقام‌های شهرستان نی‌ریز می‌گویند از ساعت و مکان برگزاری این عروسی خبر داشتند و از پدر داماد و سرآشپز این مراسم در کلانتری تعهد گرفته شده بود. اما آن‌ها بدون رعایت پروتکل‌ها عروسی را برگزار کردند که بعد از ۲ ساعت با حکم قضایی عروسی متوقف شد.

رئیس شبکه بهداشت نی‌ریز گفت: زمان برگزاری مراسم به اطلاع دادستان رسیده بود تا آن را به هم بزنند. اما از بدشانسی مشکلی برای رئیس کلانتری آن منطقه ایجاد شد و زمانی رفته بودند که دیر شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
1
9
چرا نباید اجازه داشته باشد که در صدا و سیما برنامه اجرا کند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
1
9
یک دهن آوازش می ارزد به همه خوانندگان صدا و سیما
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
2
1
با هرکسی که دستورالعملهای ستاد مبارزه با کرونا وپروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کند باید بدون گذشت برخورد شدیدشود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین